שלום לך אריה פרג'ון....


שלום לך פרג'ון שלום ולא להתראות...
דבר העורך:
ניצחונו של אריה טל, הביא לסיום כהונתו של אחד מראשי העיר הגרועים ביותר שהיו לטירת כרמל. היום אפשר לברך "ברוך שפטרנו מעונשו של זה".
אריה פרג'ון, חי ויחיה כל חייו כעסקן פוליטי קטן שכל חוכמתו נתונה לתחבולות, נקמנות ומזימות פוליטיות, שמקומן רחוק שנות אור מהעשייה הציבורית והאכפתיות שטירת כרמל זקוקה להן. בחשיבה הקטנה והצרה שמאפיינת את התנהלותו, ראה אריה פרג'ון את טירת כרמל ככלי להאדרת שמו ולא ההפך הנדרש והמחייב כל ראש עיר. הסוליסטיות שמאפיינת את התנהלותו, מנעה ממנו להאציל סמכויות בקרב האנשים שסובבים אותו ועקב כך נמנעו או שלא באו לידי ביטוי, דעות אחרות ביחס למה שטוב לטירת כרמל.
אריה פרג'ון, לקח איתו לכהונת ראש העיר, את כל האמוציות והכעסים שליוו אותו ואת אנשיו במסע הבחירות לפני חמש שנים. הנקמנות, הפרת ההבטחות הסיטונית והפגיעה בתושבים שרק רצו להצביע על פי מצפונם, הולידה שנאה תהומית כלפיו אצל רבים מתושבי טירת כרמל.
טירת כרמל ותושביה, הודיעו בהצבעתם היום חד משמעית, "נקמנות, מניפולאציות תקשורתיות, חוסר עשייה ועיוורון למצוקות של האוכלוסיות החלשות, הן לא חלק מהתכונות שאנו רוצים לראות אצל ראש העיר שלנו". לתשומת לבו של ראש העיר הנבחר, אריה טל.
מלך נמדד ביכולת שלו לחמול על חיים ולא ביכולת שלו לקחת חיים.
אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל" 12.11.08

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?