המלחמה על הפתק הלבן בקלפי 12



"חילוקי דעות קשים בגוש הפוליטי שמזוהה עם אריה פרג'ון"
המלחמה על הפתק הלבן בקלפי 12, גורמת לקריסת המערך הפוליטי המגבה של אריה פרג'ון, כך מוסרים מקורות בכירים באחת הקבוצות הפוליטיות שמזוהות עם המחנה של ראש העיר, אריה פרג'ון.
כידוע לכולם, החלטתו של כבוד השופט המחוזי רון שפירא, הכניסה את המערכת הפוליטית למרקחה שכמוה לא ידעה טירת כרמל. מועמדים שנקברו פוליטית, קמו לתחייה עם המון תאבון שחייב לבוא על סיפוקו מחשבון קדירת האוכל הפוליטית של חבריהם למחנה. במרכז הסערה, עומד אריה פרג'ון. לשותפים הפוליטיים נודע שהוא מגבש תוכנית ביחד עם אברהם פריד, יו"ד סניף הליכוד המקומי, כדי לעזור לו להיכנס למועצת העיר בעזרת הפתקים הלבנים שינתנו למח"ל בקלפי 12. בבחירות שהיו ב-11 לחודש, היו חסרים לאברהם פריד כמה עשרות קולות כדי לעבור את אחוז החסימה. אם אברהם פריד, יצליח בבחירות החוזרות בקלפי 12 לעבור את אחוז החסימה בעזרתו של פרג'ון ולהיכנס למועצת העיר, זה יהיה על חשבון המנדט השני של דוד שחר או על חשבון המנדט הרביעי אריה טל. " זה שפרג'ון זקוק למנדט של פריד כדי לבנות בלוק חוסם לאריה טל, לא צריך לעניין אותנו" אמר הבכיר מהמחנה הפוליטי שמסרב להזדהות. "אם אנחנו נראה שפרג'ון ופריד עושים קומבינה על הגב שלנו, אנחנו נצא במלחמת עולם נגדם ורק הם יפסידו" סיכם הבכיר בכעס מופגן.
לא ניתן היה להשיג את תגובתו של אברהם פריד, בגלל אי מענה לפלאפון.
מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל" 01.12.08

תגובות

  1. מאיפה אתה ממציא את השטויות שלך?

    אולי תספר את האמת, שאריה טל עומד כנראה להפסיד את המנדט הרביעי שלו, ולכן הוא "מוכר" חלק מהפתקים הלבנים שלו למיכאל כהן, כדי להכניס אותו למועצה על חשבון נטליה ילינסון?

    אולי אתה צריך לעשות שיעורי-בית במתמטיקה, כי מצב המנדטים הוא כזה: לפרג'ון יש 3 מנדטים מלאים + 10 קולות, לאריה טל יש 3 וחצי מנדטים. כך שאריה טל עומד לאבד את המנדט הרביעי שלו, ולכן הוא כבר מוכן "למכור" את נטליה בשביל להרוויח את העבודה של מיכאל כהן שקיבל 50 קולות בקלפי 12.

    השבמחק
  2. תגיד,

    כמה סיפורי שווא תמציא על פרג'ון בשביל לנסות להשחיר את שמו??

    למה אתה לא רושם כלום, על זה שלראשונה מזה 60 שנה, נפסלה קלפי בבחירות בטירת-כרמל? למה אתה לא רושם שביתו של אריה טל הייתה יו"ר הקלפי?

    מה עם קצת אתיקה עיתונאית??

    השבמחק
  3. כאיש של פרג'ון אני אומר לכם חבל לכם על הזמן פרג'ון חכם והוא ימצא כבר את הדרך לאסוף פתקים לבנים לפריד וצהובים לעצמו כמה שיעלה יעלה פריד והוא ישאו בנטל ובעזרת השם ימשיך לשלוט בעיר עוד קדנציות רבות

    השבמחק
  4. קודם כל .. "לבכיר" של טל איזה קומבינות עושים על הגיו שלך איזה?? מה אתה מדברת שטויות. מי שעושה קובינות על הגיו של מי זה אריה טל.. אל תדברו שטויות ואל תעצבנו ..עלאק מילחמת עולם ..

    השבמחק
  5. מי שמכיר אותם יודע שזה נכון והם ידפקו יחד את כולם,הרי פריד מעולם לא ניצח בכבוד אלה רק בטריקים בדיוק כו הבחור עם הזקן

    השבמחק
  6. מי שמכיר אותם יודע שזה נכון והם ידפקו יחד את כולם,הרי פריד מעולם לא ניצח בכבוד אלה רק בטריקים בדיוק כו הבחור עם הזקן

    השבמחק
  7. בנתיים מי שמנצח ברמאות זה אריה טל וגם את זה הוא לא מצליח .. אחל אותה...

    השבמחק
  8. לכבוד הגולש האנונימי לצערי הרב כותב המאמר צודק אריה פרגון מנסה לעשות קומבינות מכוערות ולהכניס סיעות אשר הבוחר אמר את דברו ולא רצה לראותם בעיריה אני מאד מקווה שלמען הדמוקרטיה וההגינות הוא לא יצליח במשימתו

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?