המופע שימי בממלכת הפחים נעל את קמפיין המחזור המוצלח של קיץ 2017 בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

קמפיין המחזור והפרדת האשפה בטירת כרמל שהנושא שלו היה 'גם בשיא החום בטירת כרמל זורקים אריזות לפח הכתום', ננעל ביום חמישי (17/08) במופע 'שימי בממלכת הפחים' שנערך לעיניהם של מאות ילדים והורים נלהבים בפארק נחל גלים בטירת כרמל.
צילום: יח"צ
אירוע הסיום, שהיה במעמד ראש העיר אריה טל, חתם קמפיין עשיר ומוצלח שנערך בהמשך להצלחה הגדולה שנחל בשנים האחרונות קמפיין מחזור והפרדת האשפה הביתית שמוביל תאגיד 'תמיר' בשיתוף עם הרשויות המקומיות והמשרד לאיכות הסביבה בכל רחבי הארץ.

פעילויות ההסברה החווייתיות בטירת כרמל, שאותן הובילה מחלקת חזות העיר בניצוחו של מנהל המחלקה, אריה וגנר, נערכו בעיקר בגנים הציבוריים ובפארקים המוריקים שפזורים ברחבה העיר ובמרכזי השכונות והשתתפו בהן מאות הורים ואלפי ילדים מטירת כרמל והסביבה. מופע הפתיחה של קמפיין המחזור בקיץ 2017 נערך בגן 'גלי כרמל' החדש בתחילת חודש יולי ומופע הנעילה של הקמפיין, נערך כאמור ביום חמישי האחרון. במהלך הקמפיין הושקה סדנה חדשה שתעניק במהלך שנת הלימודים הבאה פעילות משלימה לבני הנוער בעיר בנושא איכות הסביבה והפרדת אשפה.

בדברים שנשא ראש העיר אריה טל, הוא הודה לתושבי העיר על שיתוף הפעולה לאורך כל הקמפיין ועל ההיענות שלהם לנושא מחזור והפרדת האשפה הביתית שהוא חשוב לאיכות החיים של כל אחד ואחת מאיתנו.

מי שמוביל את קמפיין מחזור האשפה הביתית במדינת ישראל הוא תאגיד 'תמיר' שמונה ע"י המשרד לאיכות הסביבה להוביל את האסטרטגיה ההסברתית מול הרשויות המקומיות בנושא מחזור האשפה הביתית "אנו משתדלים לייצר שיתוף פעולה מעמיק עם הרשויות המקומיות שיוביל לעשייה אינטנסיבית ומשמעותית בנושא מחזור האשפה הביתית ומשקיעים למען הצלחת הפרויקט משאבים רבים" מסכם מנכ"ל תאגיד תמיר, קובי דר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?