מבצע אכיפה של משטרת טירת כרמל כנגד הנוהגים ברכבים תפעוליים ובאופניים חשמליים ברחובות העיר. מאת: אלי אבוחצרה

בעקבות התופעה של ריבוי כלי רכב חשמליים ברחובות טירת כרמל שנוסעים לכאורה בניגוד לחוקי התעבורה ובניגוד להיתר שניתן להם לנוע רק במקומות המיועדים להם, החליטו מפקדי תחנת משטרת טירת כרמל, לצאת במבצע אכיפה מוגבר וחד משמעי כנגד נהגים שעושים שימוש ברכבים אלה בניגוד לחוק.
אילוסטרציה
מבצע האכיפה המוגבר של שוטרי תחנת טירת כרמל, יחל בתאריך ה- 10.9.17 והוא יכלול אכיפה מוגברת כנגד רוכבי האופניים החשמליים שרוכבים בניגוד לחוקי התנועה וכנגד הנוהגים ברכבים חשמליים שהוגדרו בחוק כרכבים תפעוליים שמיועדים לנסיעה בתחום המפעל בלבד.
אילוסטרציה
מדוברות מחוז חוף נמסר כי כל אדם שנוהג ברכב חשמלי תפעולי חייב ברישיון מתאים והנהיגה ברכבים כאלה בזמן פסילת רישיון נהיגה, כמוה כנהיגה ברכב רגיל בזמן פסילה והעונש למי שייתפס הוא בהתאם לכך. מעבר לכך, אופניים חשמליים  מוגדרים כרכב לכל דבר ועניין ובשל כך הרוכבים עליהם כפופים לחוקי התנועה שמחייבים את כלל הנהגים. 

הנסיעה באופניים חשמליים מותרת על פי החוק למי שגילו מעל ל-16 שנים ורק עם קסדה. יש איסור להרכיב אדם נוסף על האופניים ואיסור חמור לחצות מעבר חצייה תוך כדי רכיבה. משטרת ישראל מבקשת את מעורבותם של הורים לקטינים שרוכבים על אופניים חשמליים ואינם מכירים את חוקי התנועה בהסברה על הסכנות הצפויות לרוכב ולמשתמשים בדרך אם לא נשמעים ולא מצייתים לחוקי התנועה והבטיחות. 

תגובות

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?