עובדי עיריית טירת כרמל נהנו מיום כיף בקאנטרי קלאב ספייס בנשר. מאת: אלי אבוחצרה

עובדי עיריית טירת כרמל ובני משפחותיהם, יצאו ביום שלישי (15/08) ליום כיף מסורתי בפרק המים היוקרתי של ה'קאנטרי קלאב ספייס' בנשר. במהלך היום המפנק, נהנו העובדים ובני משפחותיהם מהפעלות מקצועיות וממתקנים יוקרתיים ואיכותיים שכללו בריכות שחיה קרות ומחוממות, ג'קוזי, מגלשות מים לילדים, מתקני גלישה לאוהבי תחום האקסטרים, מסעדות ומרחבים גדולים ומפנקים של פינות ישיבה ירוקות ומוצלות.
צילום: יח"צ
יום הכיף לעובדי עיריית טירת כרמל, אורגן והופק ע"י וועד העובדים בראשותה של מגי דוד שושן ובשיתוף עם עיריית טירת כרמל. אורח הכבוד ביום הכיף של עובדי עיריית טירת כרמל, היה ראש העיר אריה טל, שהסתובב בין מאות העובדים ובני משפחותיהם לחץ את ידיהם של כולם באופן אישי. בסוף הביקור, הודה ראש העיר לוועד העובדים וליו"ר מגי שושן על הארגון המוצלח ועל העבודה החשובה שהיא וחבריה עושים למען רווחתם של עובדי עיריית טירת כרמל.


מגי שושן, יו"ר וועד עובדי עיריית טירת כרמל: "אני מברכת את עובדי עיריית טירת כרמל ומודה להם על תרומתם להצלחת האירוע בנשר. בנוסף, אני רוצה להודות לראש העיר אריה טל על תמיכתו בעשייה למען רווחת עובדי העירייה ותודה מיוחדת אני מקדישה לחבריי בוועד העובדים על העזרה והסיוע".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?