עמותת יוניסטרים חנכה מרכז חדש בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

המרכז החדש נחנך במעמד ראש העיר אריה טל, אד קוניג ובני משפחתו שתרמו את נכסף להקמת המרכז בטירת כרמל, מנכ"לית עמותת יוניסטרים בת שבע משה, מנכ"ל העירייה שמוליק קטוני, מנהל מחלקת החינוך ברשות המקומית שלומי דהן, סגן מנהל מחלקת החינוך ברשות ציון סודרי ואורחים רבים נוספים.
צילום: יח"צ
עמותת יוניסטרים, שהחלה את פעילותה בטירת כרמל בשנה האחרונה, קלטה בשנת תשע"ז עשרות בני נוער מבתי הספר התיכוניים 'אריאל' ו'שיפמן' שנבחרו מתוך מאות בני נוער שנבחנו להיות חלק מנבחרת יוניסטרים בטירת כרמל.

עמותת יוניטרים בישראל, פועלת ומובילה לשינוי חברתי באמצעות מתן הזדמנות לבני נוער ולצעירים להקים חברות סטארט אפ תוף השתלבות בעולם העסקים, הפעילות של בני הנוער מטירת כרמל תחת תכנית הלימודים של יוניטרים, החלה עם הקמתו של המרכז החדש של העמותה, שהוקם במרכז הנוער המקומי ונקרא 'מרכז קוניג' על שמו של התורם.

במסגרת תכנית יוניסטרים, בני הנוער מקימים ומנהלים חברת סטארט אפ על כל שלביה – החל מהקמת חברה ותהליך סיעור מוחות, דרך סקר שוק, תכנית עסקית, אב טיפוס, גיוס הון מול משקיעים וכלה בייצור, שיווק ומכירה. את בני הנוער מלווים בהתנדבות חברות שונות, ביניהן פירמת רואי החשבון העולמית PWC ואנשי עסקים שונים אשר מעבירים את הידע העסקי שלהם ממקור ראשון לחניכים ומהווים עבורם מודל לחיקוי.  מרכז יוניטרים החדש, שהוקם בשותפות עם גורמי חינוך בעיריית טירת כרמל, ישמש לבני הנוער המוכשרים של העיר כמשפחה הטכנולוגית שבה הם יקדמו את חברות הסטארט אפ שהם יקימו במסגרת התכנית.

בתחרות יזם השנה  2017 אשר נערכה לאחרונה, אירוע שמהווה את נקודת השיא בפעילות השנתית של העמותה, זכתה הקבוצה הטרייה של בני הנוער מטירת כרמל, לזכות במקום הרביעי והמכובד וזאת בזכות רעיון מיוחד לסטארט אפ בשם Save Your Child - מוצר אשר מיועד למנוע שכחת ילדים ברכב. המוצר מחובר למחשב ברכב ופועל באופן אוטומטי, לפי זמן ומשקל. לאחר 5 דקות מפתחות הרכב מצפצפים, לאחר 7 דקות אזעקת הרכב מתחילה לצפצף ולאחר 13 דקות אוורור הרכב נדלק על מנת לשמור על חיי הפעוט.

ראש העיר אריה טל, הודה בדברי הברכה שלו לכל  השותפים בעשייה ובתרומה למען פתיחת מרכז יוניסטרים בטירת כרמל ושיבח את קבוצת הנוער על פועלם והדגיש כי ימשיך להשקיע ולדחוף קדימה את תחום החינוך בעיר.


בת שבע משה, מנכ"לית עמותת יוניסטרים: "אני מברכת על פתיחת המרכז החדש בטירת כרמל, זוהי זכות גדולה עבורנו לאפשר לבני הנוער בעיר להיות שותפים לתכנית משנת חיים. אין לי ספק כי ממרכז זה יצמחו מנהיגים ויזמים שישפיעו על עתידה של מדינת ישראל".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?