ראש העיר אריה טל סייר במוסדות החינוך רגע לפני פתיחתם. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת ההערכות לפתיחת שנת הלימודים, הושלמו בשבועיים האחרונים של חופשת הקיץ האחרונה העבודות להצללת כל מוסדות החינוך בטירת כרמל שעליהן הורה ראש העיר אריה טל.
צילום: יח"צ
כזכור, לקרת סוף שנת הלימודים תשע"ו, הורה ראש העיר אריה טל לבצע הצללה של כל מוסדות החינוך בטירת כרמל והמשימה הוטלה על מחלקת חזות העיר שבראשה עומד אריה וגנר. עבודות ההצללה של מוסדות החינוך שעלותם עמדה על כמיליון שקל, נמשכו לאורך כל חופשת הקיץ 2016 ובסופן הותקנו מערכות הצללה ברוב מוסדות החינוך בעיר ובתוכם שלושים וארבעה גני ילדים, שמונה גני משחקים ציבוריים, שני בתי ספר יסודיים ובית ספר תיכון אחד.
צילום: יח"צ
בתחילת חופשת הקיץ של 2017, הנחה ראש העיר אריה טל את מנהל מחלקת חזות העיר אריה וגנר, להמשיך ולהשלים את עבודות ההצללה בשאר מוסדות החינוך בעיר. בנוסף, הורה ראש העיר להחליף ולשדרג את כל תשתיות המים והביוב בביה"ס היסודי  'דגניה'.
צילום: יח"צ
ביום שני(28/08), יצאו ראש העיר אריה טל ומנהל מחלקת חזות העיר אריה וגנר, לסיור במוסדות החינוך שבהם הסתיימו עבודות ההשלמה של ההצללה ושדרוג מערכות הביוב והמים שעלותם נאמדה בכ-300.000 ₪ והתרשמו מאוד מאיכות העבודה ומרמת הביצוע. ראש העיר הביע את הערכתו לעובדי מחלקת חזות העיר וציין שעבודות ההצללה של כל מוסדות החינוך בטירת כרמל ובגנים הציבוריים, נועדו לשמור על בריאותם של ילדי העיר וההתקנה שלהם משמשת עוד חלק חשוב בניסיון שלו להקנות את מיטב התנאים והכלים שיעזרו לתלמידי העיר להצליח ולהגיע למצוינות לימודית וחברתית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?