חברת וועד עובדי עיריית טירת כרמל מגי דוד שושן מונתה ליו"ר הוועד. מאת: אלי אבוחצרה

בעקבות הסכם רוטציה שנחתם לפני כשמונה עשר חודשים, מונתה השבוע חברת וועד עובדי עיריית טירת כרמל מגי דוד שושן, ליו"ר הוועד במקומה של היו"ר היוצאת חגית אמיגה.
מגי דוד שושן, יו"ר ועד עובדי העירייה. צילום: יח"צ
המינוי, קיבל את אישורה של ההסתדרות הכללית וזאת לאחר תהליך העברה מסודר שנערך בשבוע שעבר שבסופו העניקו נציגי ההסתדרות הכללית את כתב המינוי ליו"ר החדשה, מגי דוד שושן. ראש העיר אריה טל, נתן את ברכתו למינוי ואיחל ליו"ר הוועד החדשה הצלחה בתפקידה החדש.

מגי דוד שושן, החלה לעבוד בעיריית טירת כרמל לפני כעשרים שנה במחלקה לשירותים חברתיים. לפני שתים עשרה שנה, נבחרה מגי שושן לוועד עובדי עיריית טירת כרמל ומאז היא פועלת ללא לאות למען רווחת עובדי העירייה. במהלך השנים היא ביצעה מספר תפקידי רוחב בוועד העובדים שעליהם היא זכתה לשבחים רבים מצד עובדי העירייה. המינוי של מגי דוד שושן ליו"ר וועד עובדי עיריית טירת כרמל, צפוי להיות נעים ומקובל על כל המערכות העירוניות.


בשיחה שקיימתי בעקבות המינוי עם היו"ר החדשה של וועד עובדי עיריית טירת כרמל מגי דוד שושן, היא ברכה את היו"רים הקודמים על פועלם בוועד העובדים והבטיחה לעבוד קשה למען מי שהיא מייצגת ולהעמיד את כל הכישורים שהיא בורכה בהם לטובת רווחת עובדי העירייה. בנוסף, הודתה מגי דוד שושן לראש העיר אריה טל על הנכונות והרצון שלו למלא כמעט כל בקשה שיש בה לסייע לרווחת עובדי העירייה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?