אות קין על מצחה של מדינת ישראל וצה"ל. מאת: אלי אבוחצרה

הכרעת הדין בערעורו של החייל אלאור עזריה השבוע, שניתנה ע"י הרכב של חמישה שופטים, הטביעה באופן סופי אות קין על מצחה של מדינת ישראל ועל מצחו של צבא ההגנה לישראל.
אלאור אזריה והוריו בעת הכרעת הדין
אם הרשעתו הראשונה של החייל אלאור עזריה בידי בית הדין הצבאי, נתפסה בשכל הישר כטעות של הרכב שופטים מכור וחסר ניסיון שרק רצה לרצות את מקבלי ההחלטות במטכ"ל, באה החותמת שנתן לפסק הדין ההזוי הזה הרכב השופטים המורחב והמנוסה והעניקה לו את ההכשר המסריח שמעיד כי הפכנו למדינה פושטת רגל מהבחינה הערכית וגם מהבחינה המוסרית.

אומץ הלב, שמירה על החיים ואחוות הרעות, שהיו מאבני היסוד של צה"ל בעת הקמתו, הפכו בתקופה האחרונה לערכים בזויים שעליהם חיילים הולכים לכלא ואילו הצביעות, הפחדנות והפקרת החברים בשדה הקרב, הפכו לכלי עבודה לגיטימיים בקרב קציני צה"ל ולוחמיו. לוחם שמתנהג בשדה הקרב על פי הסטנדרטים האלה, מקבל לחיצת יד אישית מראש הממשלה, מסוק לנסיעה הביתה עם ליווי אישי מהרמטכ"ל ופנסיה לכל החיים והכול בזכות העובדה שהוא התחפר והתחבא וגם הפקיר את החברים וגרם למותם בעת קרב עם האויב(...גלעד שליט).


כלי התקשורת הארציים, מוסיפים חטא על פשע וצווחים מעל כל במה  כי הרמטכ"ל יחון את אלאור עזריה אם הוא יביע חרטה על הרג המחבל השפל. אני קורא מפה לחייל אלאור עזריה, אל תתפתה לקריאות של חולי הנפש האלה. הצווחות שלהם נועדו לשרת את המצפון הקלוקל של הרמטכ"ל אייזינקוט שמחפש את החרטה שלך כדי להצהיר מעל כל במה אפשרית 'אמרתי לכם'. תשב את השנה וחצי בכלא כמו אדם גאה ואל תגרום לחלאות המין האנושי האלה להשפיל אותך ואת הדרך שמרבית עם ישראל מאמין בה. 

אתה בחור צעיר וכל חייך לפניך. הישיבה שלך בכלא בלי הבעת חרטה, תשאיר לדיראון עולם 'אות קין' על מצחה של מדינת ישראל המושחתת שסוגדת לפחדנות, לצביעות ולבצע כסף ואות קין על מצחו של צה"ל והרמטכ"ל אייזינקוט שמכר את לוחמיו הטובים ביותר עבור נזיד של תקינות פוליטית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?