נמשכת מלחמת החורמה של שוטרי מחוז חוף במועדוני ההימורים ובבתי הבושת שפזורים בחיפה ובקריות. מאת: אלי אבוחצרה

שוטרי מחוז חוף של משטרת ישראל ביצעו במהלך סוף השבוע פעילות ענפה כנגד אתרים שבהם עפ"י החשד ניתנו שרותי מין והופעלו הימורים אסורים. בנוסף, הפגינו שוטרי המחוז בסוף השבוע נוכחות מוגברת במועדוני הבילוי ובפאבים במטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב הבליינים החיפאים.
צילום: דוברות מחוז חוף
במהלך הפעילות, נחשף בשדרות ההסתדרות אתר שבו עפ"י החשד התנהלו הימורים ובמהלך חיפוש שנערך באתר, נתפסו מחשבים וממצאים נוספים שקשורים בהימורים. תושב מוצקין כבן 60 ששהה במקום, נעצר בחשג שהפעיל את המקום ושוחרר לאחר מכן ע"י ביהמ"ש בתנאי הרחקה.
צילום: דוברות מחוז חוף
בנוסף, ברחוב האצטדיון שבקריית חיים נחשף בית בושת שבו על פי החשד סופקו שירותי מין בתשלום. חמש נשים ששהו במקום עוכבו לחקירה בחשד שסיפקו את שירותי המין וגבר בשנות העשרים שחשוד כמי שהפעיל את המקום. בהמשך הפעילות המשטרתית בקריית חיים, נחשפה דירה נוספת ברחוב דגניה שבה על פי החשד סופקו שירותי מין תמורת תשלום. גם במקרה הזה עוכבו לחקירה שלוש נשים בחשד שסיפקו את שירותי המין בתשלום.


במקביל לפעילות הסיכול הענפה של שוטרי המחוז בתחום ההימורים ושירותי המין, נבדקו במהלך הסופ"ש  מעל 20 מועדונים בהם נערכו בדיקות רישוי עסקים ושפיכות אלכוהול של צעירים שלא מורשים לשתות אותו על פי החוק. בשניים מהמועדונים שנבדקו הופסקה לסירוגין  הזרמת הקהל וזאת לאחר שנמצא כי כמות הבליינים שנמצאה במועדון ברגע הנתון עברה את המותר עפ"י תנאי הרישוי וסיכנה את הנמצאים במקום. בעלי המועדונים זומנו לשימוע טרם ההחלטה על סגירת המקומות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?