פרח צעיר וטהור נקטף הערב בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

אבל כבד ירד הערב על תושבי טירת כרמל, עם היוודע דבר מותה של צעירה בשנות העשרים תושבת העיר, שנמצאה היום בביתה ע"י בעלה הטרי כשהיא מחוסרת הכרה וללא דופק ונשימה.
צילום אילוסטרציה
הבעל הטרי, שהגיע לביתו אחרי תפילת מנחה בבית הכנסת, דפק על דלת ביתו מספר פעמים ולא נענה. לאחר מספר ניסיונות נוספים, החליט הבעל להיכנס לביתו בעזרת השכנים מגג הבניין ואז הוא מצא את רעייתו הצעירה בחדר המקלחת כשהיא מחוסרת הכרה וללא דופק ונשימה.

כוחות רפואה שהוזעקו למקום, ביצעו בצעירה פעולות החייאה אך לאחר מספר דקות נאלצו לקבוע את מותה. כוחות משטרה שהוזעקו לזירה, פתחו בבדיקת נסיבות המוות ובשל הקושי לקבוע את סיבת המוות של הצעירה, גופתה נשלחה לבדיקה במכון לרפואה משפטית.

הצעירה, שנישאה לבחיר ליבה רק לפני שבוע ימים, היא בת לאחת המשפחות הוותיקות בטירת כרמל והייתה מוכרת מאוד בקרב הציבור החרדי דתי בעיר, שם היא פעלה בהתנדבות ובמסירות רבה.

בני משפחתה של הצעירה, מתקשים לקבל את רוע הגזירה וזאת בשל הטרגדיה הגדולה שפקדה אותם בדיוק בערב שבו הצעירה ובעלה הטרי היו צריכים לחגוג את ערב הברכה השביעי מתוך שבע הברכות שעליהן שוקדים החתן וכלתו לאחר יום חתונתם.

מכרים של הצעירה, שעבדה באחת מרשתות השיווק הגדולות בטירת כרמל, התקשו לעכל את מותה של חברתם שהתחתנה רק לפני שבוע ימים. "היא הייתה אישיות בעלת לב נדיר שלא ידעה להגיד לא לשום בקשה" אמר אחד מהם והשני הוסיף כי הוא לא מצליח להוציא מראשו את החיוך המאושר שהיה מרוח על פניה של הצעירה בזמן שהיא חילקה את ההזמנות לחתונה שלה. יהי זכרה ברוך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?