תלמידי שכבה ז' של ביה"ס שיפמן השתתפו ביום לימודים שהוקדש לנושא הסכנות שטמונות בשימוש בסמים ושתיית אלכוהול . מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת המאבק שמנהלת מדינת ישראל כנגד נגע הסמים והאלכוהול בקרב אזרחי המדינה בכלל ובני הנוער בפרט, הוכרז חודש דצמבר בכל שנה כחודש שמוקדש כולו לנושא המאבק בנגע הסמים והאלכוהול.
צילום: יח"צ
הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול של מדינת ישראל, מנהלת את המאבק החשוב הזה באמצעות סרטוני הסברה שמופצים בכל מדיה קיימת ומסבירים על ההשלכות והנזקים החמורים שיכולים להיגרם בשל השימוש בסמים/אלכוהול ובקיום של אירועים ופעילויות בבתי הספר התיכוניים שבהם מרוכזים רוב בני הנוער במדינת ישראל.
צילום: יח"צ
במהלך השבוע האחרון, השתתפו תלמידי שכבה ז' של ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל, ביום לימודים מיוחד שהוקדש לנושא המאבק בנגע הסמים והאלכוהול. במהלך הפעילות, שמעו התלמידים הרצאה מרתקת שהעיקר בה היה נושא הנזקים הגופניים, הנפשיים והחברתיים שנגרמים למי שצורך סמים/אלכוהול וגם על ההיבט הפלילי והעונשים הצפויים למי שעובר על החוקים הנוגעים לשימוש בסמים/אלכוהול.
לאחר ההרצאה, השתתפו התלמידים בסדנה כיתתית והשתתפו בפעילות מיוחדת של המרצה אורי אלוני שהנושא שלה היה 'לפזר את מסך העשן'. בסוף הפעילות, התלמידים הגיבו בתדהמה על המידע שקיבלו במהלך הפעילות בדבר הסכנות שטמונות בשימוש בסמים/אלכוהול.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...