ראש העיר אריה טל סייר וסקר את עבודות הפיתוח בפארק אופירה החדש ובפרויקט השלב השני של פיתוח נחל גלים. מאת: אלי אבוחצרה

לקראת סיום העבודות בפארק החדש שהוקם במרכז העיר טירת כרמל ונקרא על שמה של אופירה נבון ז"ל, אשתו המנוחה של הנשיא החמישי של מדינת ישראל יצחק נבון ז"ל, ערך ראש העיר אריה טל ביום שלישי (26/12) סיור באתר וסקר את עבודות הפיתוח במקום.
ראש העיר אריה טל ומנהל מחלקת חזות העיר בסיור באתר העבודות. צילום: יח"צ
במהלך הסיור, התלווה לראש העיר מנהל המחלקה לחזות העיר, אריה ווגנר שמפקח אישית על העבודות במקום. ראש העיר הביע במהלך הסיור את שביעות רצונו מקצב העבודה ומהתוצאות שלה שהעניקו פיתוח נופי משמעותי למרכזה של העיר טירת כרמל שבא לידי ביטוי במדשאות ירוקות, צמחייה, עצים, תאורה, שבילים לרשות הציבור ומתקני משחקים עבור ילדי העיר ברמת בטיחות מהגבוהות ביותר.
ראש העיר אריה טל ומנהל מחלקת חזות העיר בסיור באתר העבודות. צילום: יח"צ
פארק אופירה החדש, נבנה בעלות של כמיליון ומאתיים אלף ₪ שכולם הושקעו מכספי עיריית טירת כרמל. העבודות להקמת הפארק החדש, החלו בחודש יוני 2017 ואמורות להסתיים בסוף חודש ינואר 2018.

ראש העיר אריה טל מסייר בגן אופירה החדש. צילום: יח"צ

בנוסף, ראש העיר אריה טל סייר וסקר גם את תחילת העבודות של פרויקט 'השלב השני' בפיתוח פארק 'נחל גלים' שהעבודות בו החלו בימים אלה ואמורות להימשך עד לחודש יולי 2018. תקציב פיתוח השלב השני של פארק נחל גלים יעמוד על סכום של כשישה מיליון ₪ שאת מחציתם משקיעה עיריית טירת כרמל ואת המחצית השנייה משקיעה הקרן הקיימת לישראל.


במסגרת עבודות הפיתוח בשלב ב' של פארק נחל גלים, שהפיקוח עליהן ייעשה ע"י המחלקה לחזות העיר בניהולו של מנהל המחלקה אריה ווגנר, הפארק יוגדל ויורחב בצורה משמעותית ויתווספו לו שטחי דשא ירוקים ומתקני משחקים רבים שיכללו גם מתקן אקסטרים, ריהוט רחוב, שירותים חדשים לרשות הציבור וגשר מעץ שיחבר את רחוב הדקל לפארק.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?