סיור לימודי בירושלים לתלמידי מגמת התיירות של ביה"ס שיפמן . מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי מגמת התיירות של ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל, יצאו בשבוע שעבר לסיור לימודי בירושלים, עיר הבירה הנצחית של מדינת ישראל. הסיור הלימודי, נמשך יומיים והוא נעשה בליווי צמוד של רכזת מגמת התיירות בשיפמן איזיס אליאס שנעזרה באיש צוות החינוך ניסים אסולין ובמורה הדרך הוותיק אלי פדידה.
צילום: יח"צ
במהלך הסיור, ביקרו תלמידי המגמה במשרד התיירות ושמעו הרצאה שהנושא שלה היה 'חווית התייר בביקורו בישראל' מפיו של סמנכ"ל בכיר במשרד התיירות, פיני שני. בנוסף, השתתפו התלמידים בפעילות שמדמה התמודדות עם בעיות שוטפות של משרד התיירות ביום יום ובתהליך קבלת ההחלטות שיתנו מענה לאותן בעיות.
צילום: יח"צ
לאחר הביקור במשרד התיירות, ערכו התלמידים סיור באתרים החשובים והקדושים לדתות המרכזיות בישראל תוך למידה על ערכים, כבוד הדדי וסובלנות כלפי דתו של האחר. בין האתרים שביקרו בהם התלמידים היה הכותל המערבי, הר ציון, הר הזיתים, הרובע היהודי בעיר העתיקה ומנהרות הכותל. בשעות הערב צפו התלמידים בחזיון אור קולי שהתקיים במגדל דוד.


בסוף הסיור, הביעו תלמידי מגמת התיירות שביעות רצון מהסיור הלימודי המוצלח וציינו כי הסיור שהיה באווירה נעימה ונינוחה העניק להם אינפורמציה חשובה על הדתות האחרות ועל הצורך בסובלנות כלפי השונה והאחר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?