יומן אירועים מהמדור הפלילי של מחוז חוף במשטרת ישראל. מאת: אלי אבוחצרה

מכונות מזל ומחשבים ששימשו להימורים נתפסו באזור הצ'ק פוסט בחיפה.
צילום: דוברות מחוז חוף
במסגרת המאבק שמנהלים בלשי מחוז חוף כנגד מחוללי פשיעה בתחום ההימורים הבלתי חוקיים בעיר חיפה רבתי, מימשו שוטרי המחוז בלילה של יום ראשון (24/12) צו חיפוש שניתן ע"י בית המשפט ופשטו על עסק ברחוב ההסתדרות בחיפה שפועל בסמוך לצומת הצ'ק פוסט. במהלך החיפוש, גילו השוטרים במקום שלוש מכונות מזל וארבעה מחשבים ששימשו להימורים.

בנוסף, השוטרים הצליחו לחשוף במקום ממצאים רבים נוספים שקשורים לעבירות הימורים ובתוכם כסף ישראלי ומטבע זר וגם פתח סודי שנפתח באמצעות שלט רחוק ושדרכו הועברו כספי הימורים בזמן פשיטות המשטרה על המקום. בסוף החיפוש, עצרו השוטרים גבר בשנות השבעים תושב הקריות בחשד להפעלת המקום והוא הועבר למשטרת זבולון להמשך חקירה.

המאבק במגדלי הסמים במחוז חיפה
צילום: דוברות מחוז חוף
שוטרי מחוז חוף חשפו בליל שני (25/12) מעבדה לגידול מריחואנה בדירת מגורים ברחוב יאנוש קורצ'ק בחיפה. הסמים שנתפסו בדירה וגודלו בשיטת ההידרו, הכילו 148 שתילי מריחואנה שמשקלם הכולל היה 48 ק"ג. ממשטרת מחוז חוף נמסר כי זהותו של שוכר הדירה ידועה למשטרת ישראל והשוטרים פועלים לאיתורו.

 תופעת החזקת הנשק הבלתי חוקי במגזר הערבי נמשכת...
צילום: דוברות מחוז חוף
ערנותם של שוטרי תחנת אום אל פאחם בליל שלישי (26/12) הביאה למעצרם של שלושה קטינים בני 16 תושבי היישוב הערבי אום אל פאחם בחשד כי החזיקו נשק מאולתר ותחמושת חיה.

השלושה, נעצרו לאחר שעוררו את חשדם של שוטרי סיור במהלך סריקות שביצעו ביישוב. השוטרים ביקשו משלושת הקטינים לעבור בדיקה שגרתית ובמהלך החיפוש נתגלה אצלם נשק מאולתר וקליעים חיים. השלושה נעצרו ומשטרת אום אל פאחם תבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט בחדרה.

רוכב אופנוע כבן 39, נפצע היום קשה בתאונת דרכים שהתרחשה בדרך חטיבת גולני בחיפה והיו מעורבים בה אופנוע ומשאית
צילום: אפי שנפר
היום (27/12), בשעות הבוקר המאוחרות, התקבל במוקד 101 של מד"א מרחב כרמל דיווח על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בדרך חטיבת גולני בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה והעניקו טיפול רפואי מציל חיים לגבר כבן 39 שסבל מפגיעות וחבלות בגפיים.
לאחר הטיפול הראשוני, פונה הפצוע במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה.

תעוזה של לוחמי היחידה לשיטור ימי הצילה גולש שנסחף לעומק הים
צילום: דוברות מחוז חוף
שוטרי יחידת השיטור הימי נענו היום (27/12) בשעות הצהריים לקריאת חילוץ שהגיעה למוקד המשטרה אודות גולש רוח שנסחף בשל מזג האוויר הסוער והרוחות העזות למרחק של 2.5 ק"מ מחופי קריית חיים. הגולש, שניהל מאבק קשה ברוחות החזקות, הותש בסופו של דבר  ולא הצליח לשוב על עקבותיו.


צוות שוטרים של היחידה לשיטור ימי שהוזעק למבצע החילוץ הצליח בתוך זמן קצר לאתר את הגולש שזוהה כתייר מברה"מ לשעבר באמצע שנות השלושים לחייו. צוות החילוץ העלה את הגולש על ספינת השיטור הימי ושב עמו לבסיס בשלום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?