סדנאות הכנה לשחרור מצה"ל לצעירי טירת כרמל . מאת: אלי אבוחצרה

בשבוע שעבר קיים מרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל מחזור נוסף של שבוע סדנאות הכנה לשחרור מצה"ל לחיילים מטירת כרמל והסביבה שנמצאים על סף שחרור מהצבא. במסגרת הסדנאות, שנערכו בקונסרבטוריון של טירת כרמל בהשתתפותם של כ-90 חיילים לפני שחרור, עבדו הצעירים בקבוצות שאותן הנחו מנחים מקצועיים ורכשו כלים להשתלבות באזרחות בתחומי ההשכלה הגבוהה והתעסוקה.


בנוסף, החיילים זכו לחשיפה לאקדמיה במכללת הגליל המערבי, שם הם השתתפו ב- 'מירוץ לאקדמיה' – במהלכו הכירו את המכללה באופן חווייתי וגם נפגשו עם  ליזה קורן, מנהלת השיווק במכללה. בהמשך שמעו המשתתפים הרצאה שסיפרה את סיפורו מעורר ההשראה של ד"ר גיל מאור על התמודדותו עם לקויות למידה קשות והרצאת הכרות בתחום הקרימינולוגיה מפי ד"ר לימור יהודה ונפגשו עם סטודנטים הלומדים במכללה.


בסיום הסדנה, נפגשו החיילים עם ראש העיר אריה טל שברך אותם לקראת שחרורם. מסיבת הסיום של הסדנא התקיימה במרכז הצעירים ובמהלכה זכו החיילים לשמוע את הרצאתו של מר דובי ינאי – אמן לחימה ולוחם, ששירת בעברו ביחידות  עילית מבצעיות וכקצין הדרכה במשטרה. את הסדנה ליוו רכזת החיילים המשוחררים במרכז הצעירים עדי ציצוושוילי, מנהלת המרכז צלילה פרנקל פרסיקו , וצוות יועצי הקריירה וההשכלה הגבוהה במרכז.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?