משטרת ישראל נערכת מבעוד מועד לחגיגות ראש השנה האזרחית. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת ההיערכות של משטרת ישראל לחגיגות ראש השנה האזרחית שיחלו כבר הערב (חמישי) וימשכו עד ליום שני לפנות בוקר, יתמקדו השוטרים שיתפרשו בכל אזורי הבילוי המרכזיים בשלוש משימות עיקריות ובהן אבטחת החוגגים, שמירה על הסדר הציבורי ומיקוד פעילות השוטרים בתחום התנועה, לרבות טיפול בהסדרי התנועה ואכיפת בריונות כביש ונהיגה בשכרות וזאת כדי לשמור על ביטחון כלל משתמשי הדרך והחוגגים.
שוטרי מחוז חוף יבצעו אכיפה מוגברת במהלך ימי החג. צילום: דוברות מחוז חוף
במהלך הפעילות, ניידות התנועה תבצענה אכיפה מוגברת נגד נהגים שיהיו תחת השפעת אלכוהול. בנוסף, כדי למנוע מהנהגים לבצע עבירת נהיגה בשכרות, שוטרי התנועה יעמידו לרשות הנהגים עמדת מניעה שתאפשר להם לבדוק את רמת האלכוהול בדמם טרם עלייתם לרכב.

במקביל לפעילות של שוטרי התנועה, פקחים של יחידות רישוי עסקים ברשויות השונות יבצעו ביקורות פתע במועדונים ובמרכזי הבילוי ויוודאו כי סידורי האבטחה שמיועדים לשמור על שלומם וביטחונם של המבלים עומדים בתנאי הרישוי.
פקחים של יחידות הנוער יבצעו אכיפה מוגברת לאכיפת חוק האלכוהול בפארקים ובסמיכות למקומות הבלוי של בני נוער וגם נגד עסקים שמוכרים אלכוהול לקטינים בניגוד לחוק.

שוטרי משטרת ישראל שיהיו פזורים בכל מרכזי הבילוי, יגלו אפס סובלנות כנגד כל גילוי של אלימות ויפעלו למיצוי הדין עם כל עבריין שינהג בדרך אלימה. מוקדי ה-100 של משטרת ישראל יתוגברו במהלך ימי החג על מנת להעניק מענה מיטבי לפונים.

מדוברות מחוז חוף נמסר כי משטרת ישראל מבקשת מהציבור לגלות ערנות ולדווח על כל אדם שעולה חשד כנגדו או חפץ חשוד למוקד 100 של משטרת ישראל. בכל נושא משטרתי אחר, ניתן לפנות למוקד המידע הארצי של משטרת ישראל  שמספרו - 110
.

בנוסף, משטרת ישראל מבקשת מהציבור לשמור על מספר כללי בטיחות שכוללים איסור עצירת רכב בשולי הדרך למעט מפרצי חנייה מוסדרים ותחנות הדלק. לקבוע נהג תורן טרם הבילוי או הסדר נסיעה אחר בכדי לא לנהוג בשכרות ולהקפיד על חוקי התעבורה ולהימנע משימוש בטלפונים ניידים בזמן נהיגה או כל היסח דעת המסכן את יושבי הרכב .שנה טובה וחג שמח.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?