לוחמי יחידת החילוץ וההצלה של טירת כרמל יצאו ליום גיבוש בחמת גדר. מאת: אלי אבוחצרה

לוחמי יחידת החילוץ וההצלה 'סער' שאמורים לתת מענה מהיר ומקצועי במקרי חירום ואסונות המוניים לתושבי טירת כרמל, יצאו ביום שלישי (26/12) ליום גיבוש חברתי בחמת גדר.

צילום שממחיש את האחווה הקיימת בין לוחמי יחידת סער. צילום: יח"צ
יום הגיבוש ללוחמים והלוחמות של היחידה החשובה, התקיים בעקבות בקשתו של מפקד היחידה תיאודור לוסקי שפנה לראש העיר אריה טל שמשמש כמפקד העליון של מערך החירום בטירת כרמל, לאפשר ללוחמים שנשחקו בסדרת אימונים מפרכת, יום גיבוש שילכד וירענן את הלוחמים. ראש העיר אריה טל, שרואה חשיבות עליונה במוכנות של לוחמי היחידה בשעת חירום, נענה ברצון לבקשה.
לוחמי יחידת סער בזמן אימון. צילום: יח"צ
יחידת החילוץ וההצלה של טירת כרמל, מורכבת מ-49 מתנדבים ומתנדבות שמרביתם הם עובדי עיריית טירת כרמל. הלוחמים, שעברו בשנים האחרונות שעות וימים של הכשרה מקצועית בתחום החילוץ וההצלה, אמורים בשעת אסונות המוניים כמו מתקפת טילים או רעידת אדמה, לתת מענה מהיר וראשוני לתושבי טירת כרמל שנלכדו בתוך מבנים שנפגעו בשעת האסון.
הלוחמים נהנים מהמים הקרירים בחמת גדר. צילום: יח"צ
במהלך יום הגיבוש החברתי, שאליו יצאו רק כ-28 לוחמים וזאת בשל אילוצי המערכת, נהנו הלוחמים מיום כיף בחמת גדר שהעניק להם הזדמנות יוצאת דופן להכיר אחד את השני וליהנות בלי הלחץ של האימונים ובלי הצורך לתת מענה למצבים קשים. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?