תלמידי שכבה י' של ביה"ס שיפמן השתתפו בפרויקט מוקאתון שתפקידו לאתגר תלמידים במרתון למידה. מאת: אלי אבוחצרה

ביום שלישי, (28/11), התקיים בביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל, אירוע מוקאתון (MOOCATHON) ייחודי שמאתגר את התלמידים במרתון למידה שכולל מספר אפשרויות למידה ובהם כיתה הפוכה, למידה מכוונת יעדים, מודל הנבחרת ועוד...
צילום: יח"צ
 באירוע הלימודי המיוחד, שהוא חלק מפרויקט של אגף טכנולוגיות מידע במשרד החינוך בשיתוף ארגון ערי חינוך וארגון אל-נט, השתתפו תלמידי שכבה י' של החטיבה העליונה בביה"ס 'שיפמן', והם בחרו ללמוד בשיטת הנבחרת שלושה קורסים אקדמיים מקוונים בשם MOOC שנגישים לכולם ברשת האינטרנטית.
צילום: יח"צ
במהלך תהליך הלמידה, למדו התלמידים במסגרת קבוצות קטנות שבהן לכל תלמיד היה תפקיד על פי החוזק הלימודי שלו. שיטת הלימוד הזו, יצרה גיבוש ותחושת שייכות בקרב התלמידים שהביאה לערבות הדדית למען הצלחת הלמידה. בנוסף, בשל העובדה שכל המידע שהתלמידים היו צריכים נרכש על ידם ישר מהאינטרנט, המורות התפנו לתמוך בלמידה השיתופית, באווירה, ובתחושת השייכות של הקבוצות. 
צילום: יח"צ
בסוף האירוע כל תלמיד קיבל תעודה על השתתפותו והתלמידים הבינו כי אפשר ללמוד היום דרך האינטרנט כל תחום ועניין וכי ניתן להיעזר בחברים לקבוצה על מנת להפוך את הלמידה לפשוטה יותר ומהנה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?