ספורטאי מטירת כרמל ישתתף באולימפיאדה של ריו 2016

 מאת:אלי אבוחצרה
רץ מרתון אולימפי מטירת כרמל שהבטיח את השתתפותו בריו 2016 התארח אצל ראש העיר אריה טל
הרץ האולימפי דניאל גואדה בחברת ראש העיר אריה טל והמאמצים הספוטיביים שלו אבנר כהן ואליקו קורקוס. צילום: יח"צ
ביום שלישי (10/05), התארח בלשכתו של ראש העיר אריה טל, דניאל (אגז'ה)גואדה, רץ המרתון האולימפי מטירת כרמל שהבטיח את השתתפותו באולימפיאדה של ריו 2016. בטקס קבלת הפנים בלשכתו של ראש העיר, נכחו מנהל המתנ"ס המקומי אבנר כהן ומנהל מחלקת הספורט העירוני, אליקו קורקוס שמלווה את הרץ המוכשר ותומך בו שנים ארוכות.

במהלך הטקס, העניק ראש העיר שי אישי לרץ האולימפי והודה ראש העיר לדניאל גואדה על הכבוד הרב שהוא העניק לטירת כרמל בעצם העפלתו למשחקי ריו 2016 וגם איחל לו הצלחה במשימתו האולימפית החשובה.

דניאל (אגז'ה)גואדה, שיהיה בספטמבר הקרוב בן 27, עלה לישראל בגיל 13 עם שמונת אחיו והוריו שבנו את ביתם בטירת כרמל. הוא נולד באתיופיה בעיר אאוטוגה שבחבל גונדר והיום הוא גר ולומד זו השנה הרביעית במכון ווינגייט. אין הרבה ישראלים שהכירו את האצן דניאל גואדה וזה כולל גם עיתונאי ספורט בכירים שמתמחים בענף האתלטיקה עד לתחרות במרתון רוטרדם שנערכה לפני כעשרה ימים שבה הבטיח דניאל אגודו את השתתפותו בהצגת הספורט הגדולה ביותר בעולם כשסיים את הריצה בזמן של 2:18:51, תשע עשיריות השנייה פחות מהזמן שנקבע כמינימום (2:19) כדי לזכות בכרטיס השתתפות בהצגה הכי גדולה בעולם הספורט בריו דה ז'נרו ודניאל אכן עשה זאת ביחד עם עוד שמונה אתלטים ישראלים שכבר הבטיחו את השתתפותם באולימפיאדת ריו 2016.

בשבוע הקרוב, יצא דניאל אגודו למחנה אימונים אחרון באתיופיה שימומן ע"י מלגות וספונסרים שגויסו בסיועו של המתנ"ס בטירת כרמל. בהצלחה!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?