מטפחים מנהיגות בטירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
חניכי אחריי בטירת כרמל השתתפו בסדרת שטח למנהיגות מאתגרת
במהלך חופשת הפסח האחרונה, כאשר רוב התלמידים במדינת ישראל נהנו בחופי הים ובטיולים עם בני המשפחה, חניכי קבוצת 'אחריי' בטירת כרמל השתתפו בסדרת שטח למנהיגות מאתגרת בגליל העליון ביחד עם עוד 4000 חניכים וחניכות 'אחריי' מכל רחבי הארץ.

במהלך הימים של סדרת השטח, חניכי התנועה למדו ותרגלו נושאים כגון התנדבויות בקהילה, מנהיגות, גיבוש קבוצתי, ריצת ניווט ופעילויות שדה חינוכיות. בהמשך, החניכים לקחו את הפיקוד לידיים והתנסו בהובלת קבוצת חניכים והנהגתם ובסיום הפעילות הפנימו החניכים כי ביכולתם לסמן מטרה ולהגיע אליה תוך התמודדות עם כל הקשיים והמשברים שבדרך.
בכל ימי הסדרה ובמיוחד במהלך מסע האלונקות המפרך שסיכם את הסדרה החשובה, הפגינו חניכי 'אחריי' תמיכה ענקית בחשיבות של שירות משמעותי בצה"ל. בסיום המסע, התקיים טקס חגיגי לסיכום של סדרת המנהיגות במצודת ביריה שבצפון הארץ, שחתם שלושה ימים מאתגרים של חניכי התנועה.
תנועת 'אחריי' הנה תנועה ייחודית שהוקמה לפני 18 שנה במטרה לטפח מנהיגות צעירה ולפתח מעורבות חברתית בקרב בני נוער מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית בישראל וזאת מתוך אמונה כי לכל אחד ואחת ישנה היכולת לנהל אורח חיים בריא ולהיות אזרח שווה. העמותה מעודדת את חניכיה להשתלב כאזרחים תורמים באמצעות חיבור לאבני דרך בחברה הישראלית וזאת ללא קשר למקום בו נולד ולסביבה בה גדל החניך.


מנכ"לית תנועת 'אחריי' ענבר הרוש, אומרת כי החניכים של התנועה הוכיחו שהם מסוגלים לעמוד בכל קושי וגם להוביל אחרים והכול תודות לכל השותפים שאחראים להצלחה הזאת וביניהם בנק לאומי, הקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין, משרד החינוך, האגף ביטחוני חברתי וקרן אימפקט שמאפשרים לתנועת 'אחריי' ולחניכיה לשבור שיאים של עשייה ערכית וקהילתית למען מטרות חינוכיות בארצנו היפה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?