המלאכים של טירת כרמל בשעת חירום מוודאים מוכנות

מאת: אלי אבוחצרה
עשרות מתנדבים לשעת חירום מטירת כרמל השתתפו בתרגיל יזום של העירייה
ראש העיר אריה טל בחברת הצוות המוביל של מערך המתנדבים. צילום: יח"צ
לאחר הכשרה של מספר חודשים שעברו עשרות מתנדבים לשעת חירות מטירת כרמל, שהכינה אותם להתמודדות עם מצבי חירום קיצוניים, השתתפו המתנדבים ביום שני (16/05) בתרגיל יזום של העירייה, שדימה נפילת טילים על בנייני מגורים בטירת כרמל ופינוי התושבים ונפגעים למרכזי קליטה וטיפול. במהלך התרגיל, שנערך במבנה הישן של ביה"ס 'מורשה' לשעבר, צוידו המתנדבים באפודים זוהרים ובכרטיסי מתנדב שיעזרו לנזקקים בשעת חירום לזהות אותם.
ראש העיר אריה טל מחובק ע"י כלל המתנדבים בשעת חירום בטירת כרמל. צילום: יח"צ
עם פתיחת התרגיל, יצאו המתנדבים למשימות ייחודיות בחוליות שמורכבות ממספר אנשים שבראשם עומד ראש החוליה. במהלך המשימות, נפגשו הצוותים המתרגלים עם ראשי המכלולים בעירייה אשר בשגרה משמשים כמנהלי מחלקות וקיבלו מהם מידע לגבי תפקידיהם בזמן חירום. 


במהלך התרגיל, הגיע ראש העיר אריה טל לברך את המתנדבים והודה להם בחום על הפעילות החשובה שלהם למען הקהילה בטירת כרמל והוסיף שהוא גאה במערך ההתנדבות שקיים בטירת כרמל. רכזת המנדבים לשעת חירום אתי כהן, שהדריכה את המתנדבים לפני  התרגיל ובמהלכו, הודתה למתנדבים ואמרה לראש העיר אריה טל שיש לו במה להתגאות כי מדובר בקבוצת אנשים נפלאים, נאמנים ואכפתיים שמוכנים לתרום מזמנם כדי לסייע בכל אשר יידרשו בזמן חירום ובשגרה. בהמשך הדברים, הודתה אתי כהן לרכזת המתנדבים ברשות, מירב פישר, ששיתוף הפעולה איתה בשילוב עם עבודה מלאה ופורייה, הוא שהביא את ההצלחה בהקמת מאגר מתנדבים בחירום שיש להתפאר בו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?