עיריית טירת כרמל עושה סוף לעבריינות הסדר והניקיון בתחומי העיר

מאת:אלי אבוחצרה
עיריית טירת כרמל מגבירה את האכיפה כנגד מפירי החוק בתחום הסדר והניקיון ברחבי העיר
 
לכלוך שמשאירים המבלים הטיראים בשטח הציבורי
גורמי האכיפה בעיריית טירת כרמל, הגבירו במהלך ימי החג האחרונים את פעילותם כנגד מפירי החוק בתחום הסדר והניקיון ובכלל. במסגרת המאמצים המוגברים, שנעשים בהנחייתו הישירה של ראש העיר אריה טל, הבחין צוות סיירי ביטחון שהיה בסיור שגרתי באחד מלילות חול המועד באזור 'גן נחום' שבכניסה הצפונית לטירת כרמל, במספר מבלים שלא שומרים על הניקיון בסביבת הבילוי שלהם. צוות הסיור פנה אל המבלים וביקש מהם לנקות את הלכלוך לפני שהם עוזבים את המקום. המבלים ובני משפחותיהם, שהאחד מהם הוא תושב טירת כרמל והשני תושב מגדים, סירבו לנקות ועזבו את המקום תוך שהם מתבטאים בצורה לא מכובדת כלפי סיירי הביטחון. צוות הסיור רשם את מספרי הרכב של המבלים הסוררים ודוחו"ת כספיים גבוהים נשלחו לביתם.
 
חנייה קלאסית של עבריינים
בסיור אחר של גורמי האכיפה בטירת כרמל, הבחינו סיירי הביטחון ברכבים שחונים בשטח הגינון שעל האי תנועה באזור 'גן נחום' בצפון העיר. סיירי הביטחון, איתרו את בעלי הרכב, האחד מטירת כרמל והשני מקרית מוצקין כשהם עושים על האש בתוך הגן. גם במקרה הזה, נרשמו דוחו"ת כספיים לעוברים על החוק.


עדי ליבנה, מנהל מדור פיקוח בעירייה: "אני קורא לתושבים לשמור על החוק ולציית לכללי התנהגות שמאפשרים לכלל התושבים לבלות וליהנות במרחב הציבורי. מחלקת הביטחון של העירייה אינה מעוניינת לפגוע בתושבים אבל, אנחנו נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי שהמרחב הציבורי יישאר נקי ומסודר ויישמרו החוק והסדר. אין שום סיבה שאחרי חגים ובסופי שבוע בהם משפחות ותושבים מבלים בגן, הגן יישאר מלוכלך ומטונף ומערכת האכיפה בעיר תמשיך ותאתר תושבים שלא יאספו את הלכלוך שהשאירו או שהפרו את הסדר".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?