אווירה של שמחת חג ותחושה של שליחות עטפה את טקס הרמת הכוסית של עובדי עיריית טירת כרמל לחג הפסח

מאת: אלי אבוחצרה
ראש העיר אריה טל בנאומו החגיגי לעובדים: "בעזרתכם ובעזרת הצוותים הבכירים של העירייה שבדקו את צרכי העיר ואת צרכי התושבים, טירת כרמל הולכת להתפתח בשנים הבאות ברמות שרק הדמיון יכול לספק"
ראש העיר אריה טל נואם בפני עובדי העירייה. צילום: יח"צ
עשרות מעובדי עיריית טירת כרמל וביניהם חמשת נציגי וועד העובדים, מנהלים בכירים ואישי ציבור ובהם ראש העיר אריה טל, סגן ומ"מ ראש העיר, מוריס אסייג וחבר מועצת העיר, מוריס בנימין, התכנסו ביום רביעי(20/04) באולם המופעים 'בית לזרוס' שבמתנ"ס המקומי, לטקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח. הטקס נפתח בדברי ברכה של יו"ר וועד העובדים, חגית אמיגה שאיחלה לעובדי העירייה ולבני משפחותיהם, חג פסח שמח וכשר.
תחושה של שליחות בקרב עובדי העירייה. צילום: יח"צ
לאחר מכן, ראש העיר אריה טל ברך את העובדים ובני משפחותיהם ואיחל להם חג פסח שמח וכשר. בהמשך, שטח ראש העיר בפני העובדים את ההישגים שהעיר טירת כרמל הגיעה אליהם בשנים האחרונות בזכות ההשקעה העצומה של העובדים ונותני השירות במחלקות השונות של העירייה. בין ההישגים שמנה ראש העיר אריה טל בפני העובדים, הוא ציין את העלייה המשמעותית באחוז הזכאים לתעודת בגרות בעיר שאת הקרדיט עליה קיבלה המחלקה לחינוך בראשותו של עמי ויס. לאחר מכן,ציין ראש העיר את השיפור האדיר שיש בטיפוח העיר וניקיונה, שיפור שעליו הוא מקבל מחמאות מראשי ערים אחרות שמבקרים בטירת כרמל ואת הקרדיט לשיפור הזה נתן אריה טל, לעובדי מחלקת חזות העיר בניהולו של אריה וגנר. 

"הזמן קצר מלהכיל את ים הסופרלטיבים שיש לי להגיד על המאמצים וההישגים של עובדי כל מחלקות העירייה ובהן, המחלקה לשירותים חברתיים, מחלקת מהנדס העיר, מחלקת הגזברות, מחלקת הנוער ומרכז הון אנושי שמטרתן אחת היא, לשפר את חיי התושבים בטירת כרמל. מחכים לעיר היפה שלנו עוד הרבה ימים יפים וטובים ובעזרתכם ובעזרת הצוותים הבכירים של העירייה שבדקו את צרכי העיר ואת צרכי התושבים, טירת כרמל הולכת להתפתח בשנים הבאות ברמות שרק הדמיון יכול לספק" כך סיכם ראש העיר אריה טל את נאומו החגיגי לקול מחיאות הכפיים הסוערות של העובדים הנרגשים שנתמלאו בתחושה של שליחות לנוכח דבריו של ראש העיר.

לאחר נאומו החגיגי של ראש העיר אריה טל, ברך מנהל המחלקה לחינוך עמי ויס על היין וכולם הרימו כוסית לחיים לכבוד חג הפסח ולאחר מכן, פנו כולם ליהנות משולחן הכיבוד שהיה מלא בכל טוב הארץ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?