זוכרים את המורה ריץ במרוץ האביב בטירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
מאות רצים מכל רחבי הארץ השתתפו במרוץ האביב המסורתי של טירת כרמל
קבוצת האצניות של עיריית טירת כרמל רגע לפני היציאה למקצה ה-5000 מטר
כ- 800 רצים ורצות וביניהם בוגרים, נוער וילדים, השתתפו השנה במרוץ האביב ה-42 שמקיימת העיר טירת כרמל לזכרו של מורה הספורט הנערץ, משה לזרוב (ריץ) ז"ל. המרוץ השנה כלל חמישה מקצים ובהם 100 מטר לכיתות א'-ב', 200 מטר לכיתות ג'-ד', 300 מטר לכיתות ה'-ו'-ז'-ח' ומקצה ל- 5000 מטר לבוגרים.
בין מאות הרצים והרצות, השתתפה במרוץ האביב בפעם הראשונה גם קבוצה של 12 אצניות שכולן עובדות בלשכה לשירותים חברתיים בטירת כרמל. קבוצת האצניות, שהוקמה לפני מספר חודשים ביוזמתה של מנהלת הלשכה, אתנה שיר שלום, קיבלה את חסותה של עיריית טירת כרמל וגם ייצגה אותה במקצה של ה-5000 מטר לנשים.
תלמידי שכבה ג' מתכוננים ליציאה למקצה הריצה
במהלך המקצה של ה-5000 מטר, בלט בהעדרו הרץ המוכשר מטירת כרמל, גואדה אגזה שמייצג את מדינת ישראל באולימפיאדת 'ריו 2016'. היעדרותו  של גואדה אגזה נבעה מהעובדה שהוא נמצא כרגע במחנה אימונים באתיופיה כחלק מההכנה שלו לאולימפיאדה.
הרץ האולימפי מטירת כרמל גואדה אזגה לא השתתף בשל מחנה אימונים שהוא עובר באתיופיה
בסוף שלב התחרויות, יו"ר הנהלת המתנ"ס רחל חלביה, מנהל המתנ"ס אבנר כהן ומנהל מערכת הספורט העירונית אליקו קורקוס, חילקו גביעים למנצחים במקצים וביניהם:  
במקצים לבנים זכו אוראל סוקולובסקי לכיתות א'. סימנטוב ליאן לכיתות ב' בנים ומשה לישי, זכה במקצה לכיתות ג' בנים.
במקצים לבנות זכו: לכיתות א' זכתה יזדי ליאור. לכיתות ב' זכתה בצון רז. לכיתות ג' זכתה משולם שירז ולכיתות ד' זכתה טוויג מורן.  
מנהל הספורט העירוני אליקו קורקוס מעניק גביע לאחת הזוכות במקצים
במקצה ל-5000 מטר גברים: הגיע גוריאציב אנדרי למקום הראשון בזמן של -16.33.50. למקום השני הגיע ברקוביץ תומר בזמן של -17,03.35 ולמקום השלישי הגיע יבגני קליוקין בזמן של -17.17.40.
במקצה 5000 מטר לנשים: הגיעה חייט נועה למקום הראשון בזמן של -17.36.00למקום השני הגיעה דרמון קים בזמן של -18.22.65 ולמקום השלישי הגיעה לנגר כליל בזמן של -18.50.95.


אליקו קורקוס, מנהל הספורט העירוני: "כמיטב המסורת, גם השנה מתנ"ס טירת כרמל הצליח להפיק מרוץ מוצלח שמשך אליו רצים מכל רחבי הארץ. אני מנצל את הבמה הזאת כדי להודות למשטרת ישראל ולכל מי שלקח חלק בהצלחת המרוץ וגם תודה מיוחדת לצוות המד"צים של מרכז הנוער המקומי שעזר ותגבר וגם לכל עובדי המתנ"ס ועיריית טירת כרמל" .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?