הותר לפרסום: משטרת ישראל פענחה את תיק הרצח של דניאל חייקין ז"ל שהתבצע במהלך שוד פיצרייה בנשר. מרת: אלי אבוחצרה


משטרת ישראל הסירה הבוקר (שישי) בתום חקירה סמויה את צו איסור הפרסום בחקירת הרצח של דניאל חייקין ז"ל בנשר, באופן המאפשר לפרסם כי שוטרי היחידה המרכזית של משטרת חוף, הצליחו לחשוף ולעצור 6 חשודים במעורבות בתיק הרצח ובראשם חבר ארגון פשיעה. נגד השישה גובשה תשתית ראייתית המאפשרת הגשת כתב אישום חמור נגדם שיכלול תכנון, ביצוע וסיוע לאחר במעשה.
נתיב ההימלטות מזירת הרצח בנשר. צילום: דוברות מחוז חוף

החקירה הסמויה והמסועפת שניהלה היחידה המרכזית במחוז חוף של  משטרת ישראל במהלך השנה וחצי האחרונות, תוך שילוב ומיצוי כלל האמצעים והיכולות במישור המודיעיני, החקירתי והפורנזי, הביאה למעצרם לפני כחודשיים של ששת החשודים שכולם תושבי הצפון בחשד למעורבות ברצח.

מעצרם של ששת החשודים הוארך מעת לעת בבית המשפט בחיפה בהתאם להתפתחות החקירה והראיות שנאספו נגדם, עד לגיבוש כתב אישום חמור שיוגש היום בבימ"ש המחוזי בחיפה  ע"י פרקליטות המחוז.
זירת הרצח בפיצרייה בנשר. צילום: דוברות מחוז חוף

מחומר החקירה שהותר לפרסום, עולה כי בתאריך 1.8.16 סמוך לשעה 23:00 נכנסו שני חשודים רעולי פנים לפיצרייה בעיר נשר ובאיומי אקדח שדדו אלפי שקלים מבעל המקום.  בעת יציאתם מבית העסק, ניסו השניים לגנוב קטנוע שחנה בפתח במטרה להימלט עמו מהמקום. המנוח – דניאל חייקין ז"ל, ניסה למנוע את גניבת הקטנוע ולאחר מאבק נורה על ידי השניים למוות, ואלה נמלטו רגלית מהמקום.

בנוסף לתיק הרצח, במשטרה חקרו את נסיבות הרצח כחלק ממכלול עבירות אחרות שקדמו לכך עפ"י החשד מצד המעורבים ושולחיהם, קרי – חשד שהשוד היה חלק מתהליך ניסיון סחיטת דמי חסות בידי עבריינים והיה אמור להמחיש לבעל העסק  את הצורך בשמירה לבל יקרו אירועי שוד בעתיד, אולם האירוע הסתיים באופן טראגי וברצח של צעיר שלא היה מעורב.

כאמור, בתום חקירה סמויה ואינטנסיבית שניהלה היחידה המרכזית, תוך בחינה עיקשת כל העת אחר כיווני חקירה חדשים ומיצוי יכולות טכנולוגיות שונות, הצליחה המשטרה לחשוף את זהותם של שישה חשודים וביניהם גם אחד קטין, שהיו מעורבים בצורה כזאת או אחרת בתיק במגוון חשדות  ומעצרם הוארך בהתאם לראיות.

ממשטרת חוף נמסר כי משטרת ישראל תמשיך לפעול ביתר שאת ובמלוא החומרה כנגד ניסיונות של גורמי פשיעה  לפגוע בביטחון הציבור ותפעיל לצד אכיפה קלאסית גם יכולות תקיפה כלכליות נגד העבריינים במטרה לפגוע ולנתק את צינור החמצן הכלכלי של אותם ארגונים וכנופיות עד לקריסתם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?