מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב ביקר בטירת כרמל ונפגש עם המנהיגות החינוכית בעיר. מאת: אלי אבוחצרה


שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך וד"ר סער הראל, מנהל מחוז חיפה, הגיעו ביום שלישי (06/02) כשהם מלווים בצוותים בכירים במשרד החינוך לביקור עבודה בטירת כרמל.  
 
צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל ומנהל המחלקה לחינוך בטירת כרמל, שלומי דהן, , קיבלו את מנכ"ל משרד החינוך וצוותו בחום רב. בדברי הברכה של ראש העיר לאורחים הנכבדים, הוא ציין את ההיכרות והערכה ההדדית המבוססת על שנים רבות של עשייה ציבורית שיש בינו לבין מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב.

לאחר דברי הברכה, התקיים מפגש בהשתתפותה של המנהיגות החינוכית המתחדשת בטירת כרמל ובתוכה מנהלית בתי הספר, צוותי חינוך שמתמחים בגיל הרך, צוותים של החינוך הבלתי פורמאלי ונציגים של וועד ההורים המרכזי בעיר.
 
צילום: יח"צ
במהלך המפגש, הביע מנכ"ל משרד החינוך את התרשמותו העמוקה מהעשייה החינוכית בטירת כרמל ושיבח את ראש העיר אריה טל
ואת המנהיגות החינוכית בעיר על העשייה המוצלחת לצד האתגרים הרבים של המערכת.

מנהל המחלקה לחינוך שלומי דהן, הציג בפני האורחים את התוכניות הרבות שנעשו במערכת החינוך העירונית בעבר ואת היעדים שלה בעתיד שיובילו את בוגריה למצוינות אקדמית וחברתית.

ראש העיר אריה טל, סקר במהלך המפגש את ההצלחות הרבות של מערכת החינוך בטירת כרמל וסיפר על התוכניות הרבות שמתוכננות לה בעתיד. ראש העיר ביקש ממנכ"ל משרד החינוך להצטרף אליו למאבק שהוא מוביל להעברת האחריות על החינוך בגיל הרך למשרד החינוך וזאת מתוך הבנה עמוקה שחינוך מתחיל מלידה ולא מגיל 3.
בנוסף, ביקש ראש העיר מהמנכ"ל האורח סיוע בהזרמת תקציבים לטירת כרמל שיעזרו לה לסיים את בניית מוסדות החינוך הנדרשים כדי לקלט את האוכלוסיות החדשות בעיר וגם את שיפוץ מוסדות החינוך הוותיקים של העיר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?