ראש העיר אריה טל השתתף בערב הוקרה למלגאים והשותפים ואמר כי הוא גאה בצעירי טירת כרמל. שלומי אריאל, מנכ"ל קרן 'קציר': "אני נהנה מהעיר טירת כרמל בשל השאיפה של ההנהגה המקומית להעניק לצעירי העיר השכלה גבוהה". מאת: אלי אבוחצרה

עשרות סטודנטים מטירת כרמל, השתתפו ביום שני (26/02) בערב הוקרה למלגאים והשותפים לשנת תשע"ח שנערך במרכז צעירים בטירת כרמל. באירוע,  שבו חולקו עשרות מלגות לימוד לסטודנטים מהעיר, נכחו ראש העיר אריה טל, ממלא מקומו מוריס אסייג, מנהל המחלקה לחינוך שלומי דהן ונציגים בכירים של החברות והקרנות שתורמות את המלגות ובהן חברת 'ביוסנס', 'אמדוקס', 'מד 1', פרויקט פר"ח וקרן קציר.
צילום: יח"צ
ערב ההוקרה, נפתח בדברי ברכה לסטודנטים ולתורמים שנשאה צלילה פרנקל, מנהלת מרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל שגם הנחתה את האירוע. לאחר מכן, עשרות הסטודנטים מטירת כרמל שהשתתפו באירוע, הציגו את עצמם בפני הנוכחים וסיפרו על השירות הקהילתי שהם מבצעים בהתנדבות ועל המקצוע האקדמי שאותו הם לומדים באקדמיה.

ראש העיר אריה טל, שמוביל כבר שנים ארוכות מדיניות של הענקת מלגות לימוד לסטודנטים מטירת כרמל, ברך את הסטודנטים הצעירים של העיר והוסיף כי הוא גאה בהם ורואה בכל אחד מהם את פירות ההשקעה האדירה של מערכת החינוך בטירת כרמל. בהמשך דבריו הודה ראש העיר לנציגי החברות והקרנות שמעניקות מלגות לסטודנטים בעיר ובכך הן תורמות תרומה אדירה למערכת החינוך בטירת כרמל.

לאחר דברי הברכה של ראש העיר אריה טל, סיפרו נציגי החברות והקרנות התורמות קצת על הפעילות הקהילתית שהחברות והקרנות שהם מייצגים שותפים לה. שרון דגני, נציגת חברת 'ביונסנס', סיפרה לסטודנטים הצעירים כי רוב הכסף שנתרם מהחברה לטובת מלגות לסטודנטים הוא כסף פרטי של העובדים בחברה, שמאמינים מאוד בצעירי העיר טירת כרמל. אמיר רוזנברג מחברת 'אמדוקס', סיפר שלמרות שהוא לא גר בטירת כרמל, הוא מחובר אליה מאוד ומבלה בה את רוב זמנו וכך גם מרבית עובדי החברה שנרתמים ברצון רב כבר חמש עשרה שנים לכל פעילות התנדבותית למען העיר. גיל שני מחברת מד 1 אמר שהוא גאה ושמח להיות ולעבוד בטירת כרמל וסיפר כי החברה שהוא עובד בה מאמינה בתרומה לקהילה שבתוכה היא פועלת.

שלומי אריאל, מנכ"ל קרן 'קציר' סיפר כי הוא נהנה מהעיר טירת כרמל בשל השאיפה של ההנהגה המקומית להעניק לצעירי העיר השכלה גבוהה. בהמשך דבריו, סיפר שלומי אריאל כי הקרן שאותה הוא מנהל סייעה למאות תלמידים בטירת כרמל להשתלב בפרויקט 'האקדמיה' שאותו מובילה קרן 'קציר' שנציגיה המשיכו ללוות את הצעירים מטירת כרמל גם לאחר שחרורם מהצבא ועד לקליטתם במוסדות הלימוד האקדמיים. "יש לקרן שלנו זכות גדולה להיות בטירת כרמל ולראות איך החשיבות של רכישת השכלה גבוהה הפכה לשיח חשוב בעיר".

בסיום האירוע, נקראו הסטודנטים לבמה ושם חולקו להם המלגות ע"י ראש העיר אריה טל ונציגי החברות והקרנות התורמות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?