מחוז חוף של משטרת ישראל חולק לשני מרחבים חדשים שעליהם יפקד מרכז שליטה חדש. מאת: אלי אבוחצרה


משטרת ישראל אתמול (שלישי) שני מרחבים חדשים במחוז חוף שאחד מהם ייקרא "מרחב מנשה" והוא יחלוש על כל הערים בקו החוף מראש הנקרה בצפון דרך נהריה, עכו, זבולון, חיפה ועד סוף תחום האחריות של תחנת טירת כרמל בדרום. המרחב השני ייקרא 'מרחב מנשה' והוא יחלוש על כל הגזרה המזרחים של המחוז מתחנת זיכרון יעקוב דרך חדרה, עירון, בקה ואום אל פאחם.
צילום: דוברות מחוז חוף

שני המרחבים החדשים במחוז חוף, הוקמו בתום עבודת מטה מורכבת שמיקדה את הפיקוד והשליטה של המרחבים במבנה ארגוני החדש, לצד העצמת השירות לקהילה. על המרחבים החדשים יפקדו שני קצינים וותיקים ומנוסים. תנ"צ בני אבליה יפקד על מרחב 'אשר' ונצ"מ שמעון בן סבו, יפקד על מרחב מנשה.

טקס חניכת המרחבים החדשים, נערך אתמול (שלישי) במעמד מפכ"ל המשטרה- רנ"צ רוני אלשיך ומפקד מחוז חוף- ניצב פרץ עמר, שדרת הפיקוד של מחוז חוף, ראשי רשויות מקומיות ומוזמנים נוספים.
צילום: דוברות מחוז חוף

במשטרת ישראל מדגישים, כי פתיחת המרחבים, בהתאמה לכלל מחוזות המשטרה, תייצר אחידות בתהליך הפיקוד והשליטה בארגון, תוך התאמת המבנה הארגוני לתפיסת ההפעלה, שיפור מוטת השליטה של המפקדים  וכאמור – שיפור השירות לאזרח הנורמטיבי.

המפכ"ל רב ניצב רוני אלשייך ברך את המפקדים ואמר ״אני גאה ונרגש להיות חלק מפתיחת המרחבים "אשר" ו- "מנשה" וחניכת מרכז השליטה החדש של מחוז חוף. עבור משטרת ישראל, פתיחת מרחב חדש הוא יום חג לשוטרים ולאזרחים. למרחב יש חשיבות רבה בכל תפקודי המשטרה, ולמרחבים במחוז חוף יש אתגר עצום לקיום שיתוף פעולה יוצא דופן בין הקהילה והמשטרה והזדמנות למגע חיובי של האזרח הנורמטיבי עם המשטרה, לצד המאבק הנחוש והבלתי מתפשר בפשיעה.

ממ"ז חוף, ניצב פרץ עמר ציין כי זהו יום חג למחוז. בפני המרחבים החדשים ניצבים אתגרים חשובים, הן בשירות לציבור, באכיפת תופעות פשיעה ובהתמודדות עם אתגרים ביטחוניים ואנו נכונים וערוכים להם ביתר שאת. הקמת המרחבים החדשים, תאפשר לתחנות בגזרתם,  למקד עשייה במגוון התחומים ולפעול באפקטיביות תוך קבלת מעטפת מקצועית מכל הרמות, הן במרחב והן מהמחוז.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?