הותר לפרסום: שני עבריינים מהצפון חיסלו חשבונות ביניהם באמצעות ירי וניגוח כלי רכב תוך נסיעה בכביש ראשי. מאת: אלי אבוחצרה


בשעות האחרונות, הותר לפרסום כי משטרת ישראל פענחה בימים האחרונים תיק פשע חמור שכלל מרדף מכוניות בין עבריינים וירי בכביש ובימים הקרובים היא תביא את מבצעי העבירה לדין.
זירת הירי בנעמן. צילום: דוברות מחוז חוף

בהתאם להסרת צו אסור הפרסום, נמסר מדוברות מחוז חוף כי במסגרת חקירה נחושה של משטרת ישראל כנגד מחוללי פשיעה המסכנים את בטחון הציבור, עצרו שוטרי היחידה המרכזית של משטרת ישראל שני עבריינים מנהריה והסביבה, בחשד לעבירות פשע חמורות שכוללות מרדף מסוכן בכביש ראשי וירי באמצע הרחוב.

מדובר בתיק פשע חמור מתאריך  31.12.17, שפוענח בתום חקירה סמויה שניהלה היחידה המרכזית במחוז חוף שבמהלכה הצליחו חוקרי היחידה לגבש תשתית ראייתית לחשד כי שני העצורים זיהו זה את זה תוך כדי תנועה בכביש 4  כאשר נסעו מרגבה דרומה לכיוון הקריות. המפגש הוביל למרדף פרוע שכלל ניגוח בין כלי הרכב תוך סיכון כלל משתמשי הדרך והסתיים בירי מצד אחד העבריינים לכיוונו של האחר ופציעתו סמוך לאזור תעשיה בצומת נעמן.

בלשי ימ"ר חוף, ניהלו חקירה סמויה תחת צו אסור פרסום והצליחו לאחר זמן קצר לעצור את העבריין שנפצע מהירי באזור הדרום ואילו העבריין היורה הסגיר את עצמו לידי המשטרה. מעצרם של השניים הוארך בבימ"ש השלום בעכו בהתאם למסוכנות וצרכי החקירה.

עם סיום החקירה בימ"ר חוף שתעשה בליווי מקצועי של פרקליטות חיפה ומיצוי כלל הראיות בתיק, בכוונת הפרקליטות להגיש היום כתב אישום חמור בבימ"ש מחוזי חיפה בגין עבירות פשע כנגד השניים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?