תלמידי מגמת התיירות של ביה"ס שיפמן ערכו סיור לימודי במרכז הארץ וביקרו ביריד התיירות הבינלאומי. מאת: אלי אבוחצרה


תלמידי מגמת התיירות בביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל,  יצאו לסיור לימודי ביום רביעי (07/02) וביקרו במהלכו באזור מישור החוף המרכזי. במהלך הסיור, ביקרו התלמידים בעתיקות קיסריה ובכלל זה בתיאטרון וההיפודרום, ביפו העתיקה, כיכר השעון, מזרקת המשאלות ועוד...
צילום: יח"צ

לאחר הסיור, ביקרו התלמידים ביריד התיירות הבינלאומי שמתקיים כל שנה בחודש פברואר. יריד התיירות הבינלאומי של מדינת ישראל, הוא יריד התיירות המקצועי השנתי הגדול מסוגו במזרח הים התיכון והוא משמש כדי לקדם את התיירות הנכנסת, תיירות הפנים והתיירות היוצאת וגם מחזק את שיתוף הפעולה בין גופי התיירות בישראל ובמקומות אחרים בעולם.
צילום: יח"צ

תערוכת התיירות שמתקיימת במסגרת היריד, נותנת הזדמנות לקהל המקצועי בתחום התיירות להיפגש עם עמיתים, קניינים וספקים של  תיירות אקולוגית, תיירות בריאות, תיירות תרבותית וחופשות על החוף או סיורים בעיר שייעשו במסגרת טיולים מאורגנים, חבילות או טיולים פרטיים.

את הסיור של התלמידים ליוו המחנך הוותיק אלי פדידה, רכזת המגמה איזיס אליאס והמורה מעיין בר צור שדיווחו כי הסיור היה מוצלח מאוד וזאת בשל התנהגותם המופתית של התלמידים שלמדו והשכילו רבות בעקבות הסיור.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?