הותר לפרסום: 40 חשודים בסחר של סמים ואמצעי לחימה נעצרו הבוקר בעקבות פעילות של סוכן משטרתי סמוי באזור חיפה והקריות. מאת: אלי אבוחצרה


היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף במשטרת ישראל, הפעילה בחודשים האחרונים סוכן משטרתי סמוי בתחום הסחר בסמים ובאמצעי לחימה באזור חיפה והקריות. הפעלת הסוכן, נעשתה במסגרת פעילותה האינטנסיבית של משטרת ישראל לאיסוף ראיות והבאתם לדין של גורמי פשיעה חמורה שפוגעים בביטחון ובשגרת חייו של כלל הציבור.
מעצר אחד החשודים. צילום: דוברות מחוז חוף

כאמור, שוטרי היחידה מרכזית של מחוז חוף במשטרת ישראל, הפעילו במהלך חצי השנה האחרונה סוכן סמוי בקרב עבריינים שפעלו באזור חיפה והקריות בתחום הסחר בנשק וסמים ובסוף הפעילות נעצרו הבוקר 40 חשודים.

בשלב הראשון של הפעילות הסמויה, הסוכן ביסס את מעמדו ורכש את אמונם של גורמי פשיעה במרחב ובהמשך הפעילות יזם הסוכן מספר רב של רכישות ועסקאות בתחום הסחר באמצעי לחימה וסמים תוך איסוף ראיות מפלילות כנגד העבריינים. בעסקאות שבוצעו רכש הסוכן מהחשודים כלי נשק מסוג קרלו ואקדחים בדמות עט וכן סמים מכל הסוגים בכמויות המוגדרות כסחר.

הבוקר, לאחר שפעילות הסוכן הסמוי הבשילה למעבר לשלב הגלוי, פשטו בלשי היחידה המרכזית בליווי כלבים על בתיהם של ארבעים חשודים. במהלך החיפוש נתפשו כלי הרכב של החשודים אשר יוחרמו בהליך חילוט בשת"פ יחידת החילוט באפוטרופוס הכללי.

ממשטרת מחוז חוף נמסר כי פעילות זו מצטרפת לחשיפות משמעותיות נוספות שחשפו בלשי ימ"ר חוף בתקופה האחרונה המבססת ראיות כנגד עבריינים. הפעילות שנועדה לשם הרחקתם של גורמי פשיעה מהחברה ופגיעה בתשתית הכלכלית שלהם נעשית בשילוב זרועות עם מערכי אכיפה נוספים שבכללם הפעלת הסוכן הסמוי. כל ארבעים העצורים הובאו הבוקר לדיון בבימ"ש השלום בחיפה כדי להאריך את מעצרם בהתאם לצרכי החקירה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?