טקס חשיפה למלון הראשון בטירת כרמל התקיים במעמד ראש העיר אריה טל ושר התיירות יריב לוין. מאת: אלי אבוחצרה


בטקס צנוע ורב משתתפים, נחשף היום (חמישי) פרויקט הבניה של מלון 'קדם' שהוא המלון הראשון בעיר טירת כרמל. המלון, שנבנה במורדות המערביים של יערות הכרמל שנושקים לעיר טירת כרמל, מתוכנן להיות מלון אקולוגי שיעניק לאורחיו תצפית ייחודית על הרי הכרמל ועל הים התיכון.
 
המראה העתידי של מלון 'קדם' בטירת כרמל.
מלון 'קדם', שעלות בנייתו מוערכת בשישים וחמישה מיליון ₪, נמצא היום בשלבי סיום של השלד ובנייתו עתידה להסתיים בתחילת 2019. את המלון בונה קבוצת 'שתית' שבבעלות שלום שטרית. בסיום בנייתו, יציע המלון לאורחיו 84 חדרים בדרגות אירוח שונות ובהם גם סוויטות משפחתיות, מתקני ספא, בריכה ומתקני ספורט.

בטקס החשיפה של מלון 'קדם', השתתפו בכירים ממשרד התיירות ובראשם השר יריב לוין, בכירים מעיריית טירת כרמל ובראשם ראש העיר אריה טל ובכירים מקבוצת 'שתית' שבונה את הפרויקט ובראשם המנכ"ל והבעלים שלום שטרית.
 
המראה העתידי של מלון 'קדם' בטירת כרמל. 
בדברים שנשא ראש העיר אריה טל בפני האורחים הרבים, הוא ברך את הבעלים של קבוצת 'שתית' ואת השר יריב לוין על העזרה במימוש החזון שלו כילד שגדל בטירת כרמל. "אני גדלתי וטיילתי כילד וכנער בוואדיות ובמערות שיש מסביבנו" אמר ראש העיר והוסיף: "מימוש החלום שלי ושל רבים מתושבי טירת כרמל שרואים בבנייתו של מלון 'קדם' עוד צעד חשוב בהתפתחותה של טירת כרמל, התקיים בזכות אנשים שהאמינו ועדיין מאמינים בפוטנציאל של העיר הזאת. האנשים המבורכים האלה נמצאים פה ואני מודה להם על כך" סיכם אריה טל את דבריו.

בדברים שנשא שר התיירות יריב לוין, הוא ברך את ראש העיר אריה טל על תנופת הפיתוח שהוא מוביל בטירת כרמל ואמר כי תושבי העיר צריכים להיות מאושרים על המנהיגות הציבורית שקיימת בעירם. בהמשך דבריו, אמר השר לוין כי פרויקט בניית מלון 'קדם' בטירת כרמל, הוא פרויקט פורץ דרך בעבור עיר שהקשר בינה לבין תיירות לא היה קיים.

בדברים שנשא שלום שטרית, הבעלים ומנכ"ל קבוצת 'שתית' שבונה את הפרויקט, הוא ברך את האורחים החשובים וסיפר כי בניית מלון 'קדם' בטירת כרמל הוא חלום ישן שהתגשם בעבורו.

המלון החדש בטירת כרמל, שבנייתו אמורה להסתיים בתחילת שנת 2019, ישתרע על שטח של כ-6000 מטר מרובע שיבנו בשני שלבים ובסיומם יהיו בו 84 חדרי אירוח בשלושה גדלים וברמות שונות. מלון 'קדם' ישווק כמלון נופש בריאותי וחווייתי שישלב את המראה הירוק שמקיף אותו כחלק מחוויית הנופש. מבנהו הייחודי והשירותים המוצעים בו, יהוו אבן שואבת לתיירי בריאות, רוגע ופעילויות ספורט שיכללו טיולי אופניים וטיולים מודרכים להולכי רגל.

מלון 'קדם' בטירת כרמל, יופעל לאחר שתסתיים בנייתו לאורך כל חודשי השנה כאשר בחודשי הקיץ הוא יתפקד כמלון נופש קיצי ובחודשי החורף הוא יתפקד כמלון אינטימי ומפנק עם אווירה רומנטית וציורית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?