ראש העיר אריה טל השתתף בפתיחת תכנית מנטורינג לפיתוח קריירה לאקדמאים במרכז צעירים בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה


ביום שישי (16/02), נפתחה במרכז צעירים בטירת כרמל, תכנית המנטורינג  'תופסים כיוון' שמתקיימת בשיתוף עם עמותת בוגרי יחידת העילית של חיל האוויר 'שלדג' וחברת אינטל. התכנית, תעזור לאקדמאים צעירים מטירת כרמל בפיתוח קריירה חדשה בשוק התעסוקה.
 
צילום: יח"צ
פתיחת המחזור הראשון של התכנית, התקיימה במעמד ראש העיר אריה טל ובהשתתפותם של מנהלת המיזם הארצית אירית רייזמן, נציג אינטל – אמיר קיין, מנהלת מרכז הצעירים צלילה פרנקל פרסיקו, רכזת התכנית במרכז צעירים כרמל יערי ורכזת המתנדבים יפעת ועקנין שהיא גם בוגרת יחידת שלדג. מפגש הפתיחה של התכנית, כלל הכרות ותיאום ציפיות ולווה בהתרגשות רבה ותחושה שהתכנית עתידה להיות משמעותית מאוד עבור המשתתפים.
 
צילום: יח"צ
במהלך התכנית האקדמאים וההנדסאים שמשתתפים בה יקבלו ליווי קבוצתי ופרטני במהלך כל השנה תוך שימת דגש על מיקוד תעסוקתי, רשתות חברתיות-תעסוקתיות ומנטורינג של בכירים מהתעשייה.

התכנית תתקיים בימי שישי במרכז צעירים בטירת כרמל ובמהלכה יקבלו המשתתפים כלים לחיפוש עבודה אפקטיבי, כולל התנסויות במרכזי הערכה באלביט ובעסקים נוספים באזור. בנוסף, ייערכו איתם סימולציות של ראיונות עבודה בשילוב היכרות מקרוב עם שוק העבודה וסדנאות שיווק עצמי ופיתוח מצוינות במקום העבודה  שייעשו בליווי אישי של מנטור בכיר בתעשייה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?