מעל ל-500 תלמידי יסודי השתתפו במירוץ האביב ה-36 של טירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה


מירוץ האביב המסורתי ע"ש משה ריץ ז"ל, שמארגן ומפיק המתנ"ס המקומי כבר למעלה משלושים וחמש שנים, סחף השנה מאות רצים מקצועיים ואיכותיים מכלל רחבי הארץ וביניהם גם כ-500 תלמידים מהשכבות א' ועד ו' שלומדים בביתי הספר היסודיים בטירת כרמל, שהתחרו במסלולים קצרים שהותאמו לגילאים שלהם. השנה, לראשונה השתתפו גם תלמידים מביה"ס היסודי החדש והצומח שקרוי על שמו של תת אלוף 'אבנר ברזני' ז"ל.
צילום: יח"צ
בריצת ה-5000 מטר, שהיא גולת הכותרת של כל המרוץ, השתתפו עשרות רבות של רצים מקצועיים וביניהם גם מספר לא קטן של משתתפים מטירת כרמל. את המקום הראשון במקצה הגברים, קטף האצן אגדה אגזה, תושב טירת כרמל שייצג בעבר את מדינת ישראל באולימפיאדה של ריו. במקום השני זכה אנדרי גואיצוב ולמקום השלישי הגיע בירהנהו אלהן. במקצה הנשים זכתה חלבי כרואן במקום הראשון ובמקום השני גוטפריד לימור וירחי אפרת במקום השלישי.
צילום: יח"צ
בסוף המירוץ, ראש העיר אריה טל ומ"מ מוריס אסייג שהיו אורחי הכבוד בטקס חלוקת הגביעים למנצחים, העניקו לתלמידים הזוכים גביעים ותעודות השתתפות ולאצנים המקצועיים שזכו את הגביעים וגם את הפרסים הכספיים שנלוו אליהם. בטקס הענקת הגביעים והפרסים השתתפו גם יו"ר הנהלת המתנ"ס המקומי רחל חלביה, מנהל המתנ"ס אבנר כהן ורכז הספורט העירוני, אליקו קורקוס.

מתנ"ס טירת כרמל מודה לכל המשתתפים הנכבדים שגילו רוח ספורטיבית מרשימה למרות החום ששרר בשעות שלפני התחרות וגם לכל מי שעזר בהפקה המוצלחת של המירוץ ובהם משטרת טירת כרמל, עובדי המתנ"ס המקומי ועיריית טירת כרמל. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...