משה כחלון- העבד האולטימטיבי שהפך למלך. מאת: אלי אבוחצרה


התנגדותו הנחרצת של שר האוצר משה כחלון לחוק פסקת ההתגברות, מסירה עוד שכבה מהמסכה הצבועה והמזויפת ששם הבור ועם הארץ הזה על פרצופו.
שר האוצר משה כחלון. צילום: פייסבוק
משה כחלון, שנשא את דגל המאבק החברתי של מעמד הביניים במדינת ישראל בראש המפלגה שהוא הקים לפני שלוש וחצי שנים, הפקיר את הרוב במדינת ישראל לטובת הפוזה השמאלנית שהוא מתיימר להיות חלק ממנה. הדבר בא לידי ביטוי בהתחנפות חסרת התקדים שלו לתקשורת השמאלנית ובחליפת המגן של בית המשפט העליון שהוא ניכס לעצמו.

התנהלותו המבישה של השר משה כחלון, מזכירה את ההתנהלות המבישה של מנהיגי תנועת ש"ס בימיה הגדולים, שלמרות התמיכה הציבורית הענקית שהם קיבלו מיוצאי עדות המזרח ולמרות הכוח הפוליטי הרב שהעניקה להם תמיכה זו, הם נזקקו לאישורם של הרבנים האשכנזים בכל מהלך שהם עשו, כאילו היו אדוניהם.

כך קורה גם עם השר משה כחלון, שכל התנהלותו הפוליטית והאישית מותנית במה ואיך תגיב התקשורת השמאלנית שמטילה אימה עליו ועל עוד כמה פוליטיקאים קטנים חסרי ביצים וחסרי עמוד שדרה כדוגמתו.

על פי הסקרים שמתפרסמים חדשות לבקרים, ההתנהלות של מנהיגי תנועת ש"ס גרמה לכך שימיה בפוליטיקה הישראלית ספורים ואם השר משה כחלון ימשיך בליקוק התחת המביש שלו לתקשורת ולשמאל הישראלי, גם ימיו כשר בממשלת ישראל לא יימשכו עוד זמן רב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?