21 עצורים בהפגנת תמיכה בתושבי עזה של הגיס החמישי בחיפה. מאת:אלי אבוחצרה

משטרת חיפה עצרה אתמול 21 מפגינים שהפרו את הסדר הציבורי בעיר התחתית בחיפה במהלך הפגנת תמיכה בתושבי עזה.
צילום:דוברות מחוז חוף

מעצרם של פורעי החוק ועוכרי ישראל, התאפשר בשל פעילות בלתי מתפשרת של כוחות המשטרה הרבים שנערכו מבעוד מועד להפגנת השנאה לישראל של הגיס החמישי. כוחות השיטור צמצמו את הפגיעה בשגרת החיים והתנועה במקום ועצרו 21 חשודים שהפרו את שלום הציבור ובטחונו.

כל החשודים הועברו להמשך טיפול וחקירה בתחנת חיפה. הבוקר, הוחלט לשחרר שני מתפרעים קטינים ולהשאיר במעצר תשעה עשר מהפורעים שלקחו את החוק לידיים ופגעו ברכושם של תושבי העיר.

בהתאם ללוח הזמנים של בית המשפט בחיפה ובמתכונת עבודתו במהלך שבת וחג, העצורים יובאו לדיונים ומעצרם יוארך בהתאם לצרכי החקירה ותכליתה.

בנוסף, משטרת חיפה ערוכה בכוחות מתוגברים למחאה נוספת שאמורה להתקיים היום בחיפה ומבטיחה לגלות אפס סבלנות כנגד מפגינים שייפגעו בסדר הציבורי או יסכנו את שלום הציבור וביטחונו וזאת על רקע המחאה האלימה שנערכה אמש בעיר התחתית בחיפה שבמהלכה הסבו המפגינים נזק חמור לרכוש וניסו לחסום צירים וגם פגעו בסדר הציבורי.

ממשטרת מחוז חוף נמסר שמשטרת ישראל לא תאפשר לפורעי חוק לפגוע בשגרת החיים של תושבי ישראל ולא משנה מה הסיבה. "חופש הביטוי וזכות המחאה הינם ערכים חשובים במדינה דמוקרטית,  אולם אינם מקדשים או מאשרים פגיעה בסדר הציבורי וכל מי שינסה להפר את הסדר ולפגוע במרקם החיים  הייחודי לעיר, ייעצר".

ככלל...תושבי חיפה השפויים מוזמנים להגיע אל מול ההפגנה של הפורעים ומגיני הטרור ולהביע את התנגדותם למעשים השפלים האלה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?