יוסי רביבו, העיתונאי, איש הרוח וחבר יקר הלך אמש לעולמו. מאת: אלי אבוחצרה


יוסי רביבו, שכונה בפי כל 'ממליך המלכים' של העיר טירת כרמל, הלך אתמול בערב לעולמו והוא בן 63 בלבד. יוסי ז"ל, אושפז אתמול בצהריים בגלל כאבים שחש באזור החזה. הרופאים אבחנו אצלו סתימה באחד העורקים וביצעו צנתור שגרתי. בשעות הערב החל יוסי לחוש ברע ולאחר מספר דקות נפטר מקוצר נשימה שנבע מנוזלים בריאות. בני משפחתו ההמומים סירבו לנתיחת הגופה.
יוסי רביבו ז"ל
יוסי רביבו ז"ל, שהיה איש רוח ואחד מאבני היסוד של העיתונות החופשית בטירת כרמל, נולד בטירת כרמל בשנת 1955 להורים יוצאי מרוקו. בהיותו נער עבר להתגורר בקיבוץ ובגיל 18 התגייס לחטיבת הצנחנים שם שירת כלוחם ונודע בתעוזתו הרבה. כדי לתת מנוח לנפש הפועמת שלו, יצא יוסי רביבו ז"ל לאחר השירות הצבאי  להסתובב ברחבי העולם תוך שהוא מממן את הטיול בעבודות דייג בנורווגיה ובהנחת צינורות השקיה באירן. בין כל אלה, נהג יוסי ז"ל עוד מימי צעירותו לעסוק בענפי ספורט שונים שהפכו אותו לשחקן כדורסל מצטיין ושחיין בעל כושר גופני מדהים ורוכב אופניים מקצועי שנהג לרכב במשך שעות ארוכות ולאורך קילומטרים רבים. 

באמצע שנות השמונים, החל יוסי לעסוק במקצוע העיתונות ופתח את המקומון 'פוקוס' שעסק בביקורת נוקבת כנגד השלטון המקומי ובכלל... כתיבתו האיכותית וחדות לשונו של העיתונאי יוסי רביבו ז"ל, הקימו עליו יריבים בעלי כוח והשפעה שהביאו בסופו של דבר לקריסתו הנפשית והפיזית.

יוסי רביבו ז"ל, היה איש מבריק, דעתן וגם חבר יקר שלימד אותי את כל מה שאני יודע היום על מקצוע העיתונות. בתקופה האחרונה, שבה מחלות שונות ומשונות תקפו אותו, לא היה רגע אחד שהאיש הזה איבד את צלילות דעתו או שהיה רגע אחד מתוך שעות שהייתי יושב אתו בכל יום, שאיבדתי עניין בשיחות שהיו לנו. יהי זכרו ברוך.

יוסי רביבו יובא היום למנוחות בשעה 16:30 בבית העלמין בטירת כרמל. הציבור מוזמן לבוא ולחלוק לו כבוד אחרון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?