הנכבה הפלסטינית נמשכת ולא בגלל היהודים הציונים. מאת: אלי אבוחצרה


עשרה קבין של טיפשות הוריד הקדוש ברוך הוא על העולם וההתנהלות של האוכלוסייה הפלסטינית בעזה בשבועיים האחרונים מעידה שהם נענשו בתשעה מהם. יתירה מזאת, ההתנהלות של הגיס החמישי במדינת ישראל שמורכב רובו מאזרחים שקוראים לעצמם 'פלסטינים ישראלים', מעידה כי הם קיבלו את מלאי הקבין (מידת נפח קדומה שגודלה ליטר ושליש) שבו הוכנס החלק המרוכז יותר של הטיפשות, כי אחרת אי אפשר להסביר את ההתעסקות שלהם בבעיה הפלסטינית כאשר הילדים שלהם פה נרצחים בפעולות פשע מיותרות ונהרגים מתאונות דרכים שלא מחויבות במציאות.
הציבור הערבי בישראל מתעסק במה שקרה לפני שבעים שנה במקום לתקן את הבעיות היום. צילום: דוברות מחוז חיפה

אמש, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על שני פצועי ירי באום אל פאחם שפונו ע"י כוחות רפואה לבית החולים העמק בעפולה. השניים, בשנות העשרים לחייהם, פונו כשאחד מהם פצוע בינוני והשני פצוע קשה. לאחר מספר שעות קבעו הרופאים את מותו של הפצוע הקשה. חוקרי משטרת אום אל פאחם וקצינים בכירים ממחוז חוף הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות הירי.

באותו הזמן, התקבל דיווח על תאונת דרכים קטלנית בעיר בקה אל גרביה בין רוכב אופנוע בן 19 לבין רכב פרטי שהיה נהוג בידי תושבת העיר בת 31. רוכב הקטנוע פונה מהזירה במצב קשה מאוד ולאחר זמן קצר נקבע מותו ע"י הרופאים בבית החולים הילל יפה בחדרה.
חוקרי תנועה ובוחנים של משטרת ישראל שהגיעו לזירת התאונה החלו בחקירה לברור נסיבות התאונה ולאחר חקירה קצרה הבחינו שאלמונים העלימו מהזירה את הקטנוע שהיה מעורב בתאונה.

הנכבה (אסון) הפלסטינית מתרחשת בכל יום  בגלל העדר חינוך לסובלנות ולכיבוד החוק ועם מה מתעסקים נציגי הציבור הערבי של מדינת ישראל? בנכבה שהתרחשה לפני שבעים שנה ואין שום סיכוי לשנות אותה. על זה נאמר 'אין שכל אין דאגות'.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...