השר לביטחון פנים ומפכ"ל המשטרה השתתפו בטקס החניכה של תחנת השיטור העירוני בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

בטקס מרשים ומכובד, נחנכה היום (שלישי) תחנת השיטור העירוני החדשה של טירת כרמל. בטקס, נכחו ראש העיר אריה טל, השר לביטחון פנים גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה רוני אלשייך, קציני משטרה בכירים, אישי ציבור מהעיר טירת כרמל ותושבי העיר.
ראש העיר אריה טל מעניק את תעודות ההוקרה לשר ארדן ולמפכ"ל אלשייך. צילום: יח"צ

טקס החניכה של תחנת השיטור העירוני בטירת כרמל, נפתח במסדר כבוד של שוטרי משטרת ישראל שבו הועלה הדגל לראש התורן. לאחר מכן, ראש העיר אריה טל מלווה בשר ארדן ובמפכ"ל המשטרה סקרו את משמר הכבוד ובסוף הסקירה הורידו את הלוט מעל שלט הכניסה למתחם התחנה. קצין בדרגת רב פקד שמשמש כרב של מחוז חוף במשטרת ישראל, קבע את המזוזה בכניסה למתחם.

תחנת השיטור העירוני בטירת כרמל שתפעל מרחוב ביאליק בעיר, הוקמה ע"י עיריית טירת כרמל בשיתוף עם משטרת ישראל והמשרד לביטחון פנים. יחידת השיטור שתפעל במסגרת התחנה החדשה, תורכב משוטרים של משטרת ישראל ופקחים של מחלקת הביטחון בעיריית טירת כרמל. הפעילות של שוטרי ופקחי התחנה, תחל בסוף החודש הנוכחי והיא תתווסף למערך הביטחון והאכיפה בעיר ותהווה עוד נדבך בסל הביטחון שממנו נהנים תושבי טירת כרמל.

ראש העיר אריה טל, אמר במהלך טקס הפתיחה כי הוא מברך על הקמת יחידת השיטור העירוני בטירת כרמל ומודה לשר גלעד ארדן ולמפכ"ל המשטרה רוני אלשייך על הסיוע שלהם בהקמת הפרויקט החשוב שיבטיח את ביטחונם של תושבי טירת כרמל וישפר את איכות חייהם. "יחידת השיטור העירוני בשילוב עם סיירת ההורים המתנדבים ותכנית עיר ללא אלימות שבאמצעותה רושתה כל העיר במצלמות אבטחה, תעניק לתושבי טירת כרמל מקסימום של ביטחון אישי ומקסימום של איכות חיים" סיכם ראש העיר אריה טל.

רוני אלשייך, מפכ"ל משטרת ישראל ברך את שוטרי תחנת השיטור העירוני בטירת כרמל ואיחל להם הצלחה במשימות הרבות שעוד נכונו להם.

גלעד ארדן, השר לביטחון פנים של מדינת ישראל, ציין שהשיטור העירוני מהווה מרכיב משלים לעבודת המשטרה הרגילה ומעניק לתושבי הערים שבהן הוא פועל שיטור אישי וקהילתי.

בסוף הטקס, העניק ראש העיר אריה טל, תעודות הוקרה מטעם העיר טירת כרמל לשר גלעד ארדן ולמפכ"ל המשטרה רוני אלשייך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?