מרכז צעירים בטירת כרמל קיים שבוע סדנאות הכנה לשחרור מצה"ל. ראש העיר אריה טל הגיע לברך את המועמדים לשחרור מצה"ל. מאת: אלי אבוחצרה


במסגרת מדיניותו של ראש העיר אריה טל, להעניק לצעירים מטירת כרמל רגע לפני שחרורם מצה"ל את מיטב הכלים שיעזרו להם בחיים האזרחיים, קיים מרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל בשבוע שעבר מחזור נוסף של שבוע סדנאות הכנה לשחרור מצה"ל שבו השתתפו כ-80 חיילים מטירת כרמל והסביבה העומדים על סף שחרור.
 
צילום: יח"צ
במהלך שבוע הסדנאות שנערכו בקונסרבטוריון בטירת כרמל, החיילים עבדו בקבוצות אותן הנחו מנחים מקצועיים ורכשו כלים להשתלבות באזרחות בתחומי ההשכלה הגבוהה והתעסוקה. בנוסף, החיילים זכו לחשיפה לאקדמיה באוניברסיטת חיפה, שם השתתפו בתכנית 'מרוץ לאקדמיה' – במהלכה הכירו את האוניברסיטה באופן חווייתי תוך השתתפות במיני סמינרים בנושאים כמו פסיכולוגיה, תקשורת, מערכות מידע והוראה ונפגשו עם סטודנטים  בפאנל שולחנות עגולים.
 
צילום: יח"צ
בסיום סדנאות ההכנה, נפגשו החיילים עם ראש העיר אריה טל שברך אותם לקראת שחרורם מצה"ל. לאחר מכן, התקיימה מסיבת סיום של הסדנא במרכז הצעירים ובה נהנו החיילים מהרצאה לקראת הטיול הגדול של אחרי הצבא שבמהלכה הם שמעו על הסכנות אליהן נחשפים צעירים במהלך הטיול מפיו של עופר שרון – מרצה, איש חינוך ומנחה קבוצות שהתגורר כ-8 שנים בהודו ועסק בחילוץ נפגעי סמים יחד עם חיליק מגנוס המחלץ הלאומי"...   

את הפעילות בסדנא ליוו רכזת החיילים המשוחררים במרכז הצעירים עדי ציצוושוילי, רכז השכלה גבוהה אבשלום בן-לולו  וצוות יועצי הקריירה וההשכלה הגבוהה במרכז בניהולה של צלילה פרנקל פרסיקו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?