שבעה פצועים ובהם גם איש צוות מד"א מטירת כרמל נפגעו אמש בתאונת שרשרת סמוך לקיבוץ החותרים. מאת:אלי אבוחצרה

צח יצחק מירו, צעיר מטירת כרמל שמשמש כחובש במד"א כרמל, נפצע אמש קשה בעת שטיפל בחמישה פצועים שנפגעו בתאונת שרשרת על כביש 2 סמוך לקיבוץ החותרים.
זירת התאונה בכביש החוף

רכב חולף שלא הבחין בזירת התאונה, פגע בשני אנשי צוות מד"א שהגישו טיפול רפואי לנפגעים בתאונה הקודמת ובהם הצעיר מטירת כרמל ואיש צוות רפואה נוסף.
צח יצחק מירו לוי, החובש הצעיר מטירת כרמל שנפצע אמש קשה בזמן שטיפל בנפגעי תאונת דרכים. הצילום באדיבות המשפחה.

בשעה זו, הצעיר מטירת כרמל נמצא בבית חולים כשהוא מורדם ומונשם. איריס כהן מירו, אימו של הצעיר מטירת כרמל שנפצע קשה ובני משפחה נוספים שסועדים את מיטתו של הצעיר מאז ליל אמש, מבקשים מתושבי העיר לשאת תפילה להחלמתו המהירה.

בנוסף לצעיר מטירת כרמל, נפצעה קל פרמדיקית של מד"א שפונתה לבית החולים ביחד עם עוד חמישה פצועים שנפצעו בתאונת השרשרת.

בין הפצועים שפונו לבתי החולים רמב"ם ובני ציון היה גבר כבן 70 שפונה במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם, גבר כבן 25 שפונה במצב בינוני עם פגיעות בגב ובגפיים  ועוד שלושה פצועים קל.

ממד"א כרמל נמסר כי בשעה 21:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על תאונת שרשרת בין 3 כלי רכב בכביש 2 סמוך למחלף החותרים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים 7 פצועים, בהם: 1 קשה גבר כבן 70 עם פגיעה רב מערכתית מורדם ומונשם, 1 בינוני צעיר כבן 25 בהכרה יציב עם פציעות בגב ובגפיים ובנוסף 3 פצועים קל.

במהלך הטיפול בתאונה רכב שחלף במקום פגע ברכבים המעורבים בתאונה וכתוצאה מכך נפגעו החובש והפאראמדיקית של מד"א באורח קל עד בינוני ומצב קל ופונו להמשך טיפול בבית חולים רמב"ם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...