המרחם על אכזרים....מקבל כתבים מסוגו של אוהד חמו. מאת: אלי אבוחצרה


מסע ההפחדה שמובילה התקשורת הישראלית לקראת יום הנכבה הפלסטיני, שמתובל בקמפיין תקשורתי מתוזמן להפליא שמוביל בערוץ 2 הישראלי הכתב אוהד חמו, דוברם הוותיק של המחבלים והרוצחים הפלסטינים שמוכר לאזרחי ישראל בפריים טיים את המסכנות והרעב של תושבי היישות הפלסטינית בעזה כאילו היו אלה אחינו ובני דודנו ולא אויבים מרים שרוצים בהשמדתה של מדינת ישראל ועל הדרך גם תומכים במנהיגים שמבטיחים לאזרחים שלהם שיוכלו לאכול את הכבד של חיילנו ביום ניצחונם, מהווה עוד אות קין על מצחה של התקשורת הישראלית שנופלת בכל פעם מחדש ברשת האומללות הנצחית שהפלסטינים מוכרים לעולם החופשי ותעודת כבוד לטמטום הבלתי נגמר של מדינת ישראל.
הקשקשן אוהד חמו מסביר בפריים טיים את מצבם הקשה של המחבלים הפלסטינים

הגיע הזמן שהתקשורת הישראלית תפתח את האוזניים ותקשיב למה שהמנהיגים בעזה מצהירים מעל לכל במה אפשרית שתחתיה עומדים עשרות אלפי תושבים משולהבים. לא מדובר באנשים שרוצים עבודה או חלילה לחלוק את הארץ הזאת. מדובר  בעם שרוצה להשתלט על כל שטחה של ארץ ישראל ועל הדרך לזרוק את כלך היהודים לים.
עוד מחבל פלסטיני שזועק שאין אוכל בעזה אבל לובש ז'קט יוקרתי של חברת אדידס. העבודה בעיניים בהתגלמותה.
אז אני שואל אתכם: למה צריך לעניין את תושבי ישראל מה המצב הכלכלי של הרוצחים בעזה שמתחזים למובטלים...? למה אנחנו צריכים לתת יד להצגה העלובה הזאת של "עוני עאלק" שהפלסטינים מאכילים בה את כל העולם החופשי...? למה אני צריך לראות בפריים טיים מחבל פלסטיני שצועק אנחנו מתים ברעב כשהוא מצולם עם ז'קט של אדידס שאני לא מרשה לעצמי לקנות...? למה מדינת ישראל וכוחות הביטחון שלה לא עוצרים מאחורי סורג ובריח את משתפי הפעולה מסוגו של אוהד חמו שגורמים נזק בלתי הפיך לביטחונה של מדינת ישראל...? למה אנחנו עם כזה מטומטם...?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?