קציני פיקוד העורף בטירת כרמל זוכים לתעודות הצטיינות בשל פועלם בעיר. ראש העיר אריה טל וגורמי ביטחון בעיריית טירת כרמל ברכו את הקצינים. מאת: אלי אבוחצרה


רב סרן דן דר וסרן שירי שאול, שני קצינים בפיקוד העורף שעוסקים כבר שנים בהכנת העיר טירת כרמל לשעת מלחמה או אסון המוני, זכו השבוע לאותות הצטיינות שהוענקו להם ע"י אלוף פיקוד העורף תמיר ידעי ומפקד נפת חוף אל"מ איתן לייפר.
צילום: יח"צ
רב סרן דן דר, שהועלה לדרגת סגן אלוף, שימש כמפקד יחידת הקישור של פיקוד העורף בטירת כרמל וקיבל את תעודת הקצין המצטיין על תפקודו הראוי לשבח בהכנת מערך החירום של העיר טירת כרמל. סרן שירי שאול, קצינת רשויות חוף בפיקוד העורף, קיבלה את אות הקצינה המצטיינת של אלוף פיקוד העורף על תרומתה להכנת הרשויות המקומיות בנפת חוף וטירת כרמל בתוכן, לשעת מלחמה או אסון המוני.
צילום: יח"צ
ראש העיר העלה בדף הפייסבוק שלו ברכה לשני הקצינים שמשקיעים ימים ולילות למען הכנתה של העיר טירת כרמל ומדינת ישראל למקרה של אסון המוני או מלחמה. אנשי מערך החירום של עיריית טירת כרמל ובראשם קב"ט העירייה יואב בלס, הוסיפו כי הם מוקירים תודה לפעילותם המסורה והערכית של סא"ל דן דר וסרן שירי שאול ומברכים אותם על אותות ההצטיינות שהם קיבלו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?