בני מיעוטים שעובדים באתר בנייה בטירת כרמל תקפו היום קשות עובד של עיריית טירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

שלושה בני מיעוטים שעובדים באתר בנייה ברחוב החרוב בטירת כרמל, תקפו היום בצורה קשה עובד של עיריית טירת כרמל שבסך הכל ניסה לתווך בוויכוח בינם לבן נהג משאית שעובד כקבלן של עיריית טירת כרמל.
 התקיפה גרמה לחבלות חמורות אצל עובד עיריית טירת כרמל

עובד הציבור, שהרגיש מכות אגרופים ובעיטות בכל חלקי גופו, חשש למעשה לינץ' מצד התוקפים וזעק לעזרה בכל כוחו אך התוקפים הרחיקו באיומים כל מי שהתקרב ובהם גם את נהג המשאית שניסה לעזור לעובד העירייה. אישה אמיצה מטירת כרמל שלא פחדה וניגשה להפריד, הוכתה ע"י בני המיעוטים ונחבלה.

כוחות ממשטרת טירת כרמל שהוזעקו למקום, עצרו את בני המיעוטים ובהם אב ובנו שהשתתפו בתקיפה החמורה. כוחות רפואה שהוזעקו במקביל, העניקו למותקפים ובהם עובד העירייה ותושבת השכונה טיפול ראשוני ולאחר מכן פינו את שניהם לבית החולים להמשך טיפול כשהם מוגדרים כפצועים קל.

בשיחה עם עובד העירייה שסירב להזדהות בשמו,  הוא סיפר על רגעי החרדה שעברו עליו בזמן התקיפה ואמר כי הוא ראה את המוות בעיניים.

תושבים מטירת כרמל וגם רבים מעובדי עיריית טירת כרמל, הביעו זעם על תקיפת חברם ואמרו כי בשל חוסר הביטחון שהם מרגישים בשל הסכנה שזולגת לכיוונם ולכיוון ילדיהם מתופעת האלימות של בני המיעוטים בטירת כרמל ובכלל, הם מתכוונים לחסום בימים הקרובים את כניסת העובדים לאתרי הבנייה בעיר.

פנינו לדוברות המשטרה לקבלת תגובה על הידיעה ועד לכתיבת שורות אלה התגובה לא הגיעה.



תגובות

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...