מופע סיום אקרובטי מרהיב וססגוני ציין את סיום שנת הפעילות של להקת אורות טירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה


כ-100 רקדניות מחול ואקרובטיות מכל שכבות הגיל שפעילות בלהקת 'אורות' טירת כרמל, השתתפו במופע הסיום שחתם את שנת הפעילות תשע"ח.
צילום: יח"צ
המופע, שהיה מרהיב, ססגוני ועשיר באביזרי אור שהקרינו שמחה ואהבה, התקיים באולם הספורט 'מרכז פיס' בטירת כרמל בפני יציעים מלאים במאות הורים וקרובי משפחה שלא הפסיקו להריע לאומנים הצעירים.

במהלך המופע, הציגו המשתתפות את יכולותיהן במחול ובאקרובטיקה תוך שהן מראות ומדגישות את התקדמותן המקצועית העצומה שנעשית בשילוב מדהים עם הרקדניות מהגילאים הצעירים.

רגע השיא של המופע היה כאשר עלתה לבמה נבחרת האקרובטיקה – טירת כרמל שהוקמה רק השנה וכבר חברות בה מעל לעשרים משתתפות שבהופעה משותפת עם קבוצה מקבילה מביה"ס 'דגניה' נתנו הופעה מרהיבה שקצרה תשואות רבות מהקהל.  את המופע האומנותי חתמה להקת 'אורות' חיפה שהחברים בה הגיעו במיוחד למופע הסיום של חבריהם בטירת כרמל.

ראש העיר טל אריה, שהיה אורח הכבוד במופע, בירך את באי האירוע והדגיש כי הוא ימשיך לתמוך ולעודד עשייה ומצוינות בספורט ובכלל. בכירים נוספים שהיו באירוע הם יו"ר הנהלת המתנ"ס רחל חלביה, מנהל המתנ"ס אבנר כהן  ומנהל מח' הספורט היישובי קורקוס אליקו.
בסוף המופע חולק שי למשתתפים שכלל תיק צד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?