מרכז משלים למשפחה נפתח בטירת כרמל. ראש העיר אריה טל היה אורח הכבוד בערב הפתיחה. מאת: אלי אבוחצרה


ביום ראשון (10/06) התקיים ערב פתיחה חגיגי למרכז משלים למשפחה בטירת כרמל שבמסגרת הפעילות בו יינתן שירות למשפחות מטירת כרמל שבהן יש ילד עם צרכים מיוחדים.
צילום: יח"צ
במהלך הערב החגיגי שנערך במרכז החדש, צפו המשפחות ואנשי המקצוע בהצגה מרגשת שבה הופיעו שתי אימהות לילדים עם מוגבלות שבאמצעות שירים, הומור וסיפורים מחייהן הצליחו לשתף את הצופים בחוויית ההורות המיוחדת ובהשפעתה על חיי בני המשפחה הסובבים את הילד עם הצרכים המיוחדים ועל הבחירה שלהן לצמוח  מתוך האתגר.
צילום: יח"צ
בסוף ההצגה, ההורים שאלו את השחקניות על הבחירה להעלות את הדברים האישיים אל מול קהל ועל הדרך שבה הן תכננו את עתידו של ילדן המיוחד ועל ההשפעה שהייתה להחלטה הזאת על הילדים האחרים במשפחה ועוד...האימהות המציגות ענו על כל שאלות המשפחות בסבלנות ובאהבה.

בנוסף, במהלך הערב הושקה חוברת מידע ושירותים שהופקה בעזרת ההורים ובמאמץ מקצועי ונמרץ של הסטודנטית לעבודה סוציאלית שי ארגמן. בתוך החוברת, המעיינים בה ימצאו מידע רלוונטי לכל שלב במעגל החיים של ילד עם צרכים מיוחדים וגם רשימת  אנשי המקצוע בכל שירות.

את הערב המכובד כיבדו בנוכחותם ראש העיר אריה טל, מפקחי משרד הרווחה, נציגות המוסד לביטוח לאומי, מנהלי ועובדי המחלקה לשירותים חברתיים ובכירי מערכת החינוך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?