בוגרי מחזור ס"ח של ביה"ס יגאל אלון שמחו וצהלו במסיבת סיום מושקעת ומרגשת. מאת: אלי אבוחצרה/רמי עגיב


 מאות אורחים ובהם הורים, צוותים חינוכיים מרכזיים בעיר ובהם מנהלת ביה"ס אורנה עגיב ואישי ציבור בכירים ובראשם ראש העיר אריה טל, השתתפו במסיבת הסיום של בוגרי מחזור ס"ח של ביה"ס היסודי 'יגאל אלון' בטירת כרמל.
צילום: יח"צ

המסיבה, שהייתה מושקעת ומרגשת, נערכה אולם המרכזי של מרכז 'אשכול פיס' ובמהלכה הבוגרים הגאים ריגשו והקפיצו את האורחים הרבים באמצעות שירים, ריקודים וקטעי מחזה שהיוו את החלק העיקרי במופע הסיום המדהים שלהם שהנושא שלו היה "70 שנה למדינת ישראל". המופע שאורגן והופק ע"י המורה אפרת איפרגן שהסתייעה במחנכות מיכל חרמון ופולה יושבייב, זכה לתשואות הקהל במשך דקות ארוכות שבהן הבוגרים והצוותים החינוכיים של ביה"ס התרגשו מאוד.

ראש העיר אריה טל, שהיה אורח הכבוד במופע, ברך את הבוגרים והוריהם על סיום לימודי ביה"ס היסודי והמעבר לחטיבת הביניים והודה למנהלת ביה"ס אורנה עגיב ולצוותים החינוכיים על ההצלחה שיש להם בהשרשת היסודות הלימודיים והחינוכיים החשובים בדור הצעיר של טירת כרמל ואיחל לכולם חופשה נעימה.

אורנה עגיב, מנהלת ביה"ס ציינה בדבריה לבוגרים כי בביה"ס 'יגאל אלון'  מאמינים שהם ידעו להשתמש בכלים שרכשו במסגרת הבית ספרית לתועלת החברה והקהילה תוך גילוי מעורבות, אחריות וכבוד הדדי שיהפכו את העולם שלנו למקום טוב יותר וסובלני יותר. "מאחלת לכם חופשה נעימה והצלחה בהמשך הדרך הלא קלה שמחכה לכם והלוואי שהמרץ ושובבות הנעורים בה הארתם את חיינו בבית הספר, ימשיכו להאיר את חייכם ואת חיי הסובבים אתכם גם בהמשך" סיכמה המנהלת המוכשרת את דבריה לבוגרים המאושרים.

בסוף המופע ודברי הברכה, כל בוגר ובוגרת זכו לקבל מידו של ראש העיר אריה טל את ספר המחזור ולחיצת יד חמה של  כל המכובדים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?