קרן אתנה העניקה אייפד למורות וגננות במוסדות החינוך המיוחד בטירת הכרמל. מאת: אלי אבוחצרה


במסגרת התכנית "אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד" של 'קרן אתנה' קיבלו השבוע מורות וגננות במוסדות החינוך המיוחד בטירת הכרמל, מחשבי אייפד אישיים שניתנו במסגרת התכנית 'אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד' של קרן אתנה. טקס הענקת האייפד האישי, נערך בקונסרבטוריון המקומי ובנוסף לאייפד, יקבלו המורות והגננות גם הדרכה מקצועית של 120 שעות.
 
צילום: יח"צ

'קרן אתנה' שתרמה את האייפדים, הוקמה בשנת 2006 כארגון ללא כוונת רווח במטרה להעצים את המורים בישראל ולהעניק להם כלים להעצמה אישית, תוך קידום מעמדם. הקרן הוקמה על ידי מספר אנשי עסקים בראשותו של אורי בן-ארי, מנכ"ל יו.בי.איי ונצ'רס ולשעבר סגן נשיא בכיר בחברת נס טכנולוגיות.
 
צילום: יח"צ
התכנית 'מחשב נייד לכל מורה' שהושקה בשנת 2007 תחת חסותו של משרד ראש הממשלה, היא תכנית הליבה של הקרן. תכניות נוספות שקרן אתנה לוקחת בהן חלק הן "מחשב נייד לכל גננת", "אייפד לכל מורה למדעים", "אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד" ו"מחשב נייד לכל מורה לאנגלית". כל התכניות של הקרן מתבצעות בשותפות הדוקה עם הסתדרות המורים, משרד החינוך, בנק מסד ותורמים שונים ובהם הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, קרן משפחת סילבן אדמס ורבים אחרים.  

במסגרת התכנית 'אייפד לכל מורה לחינוך מיוחד', כ-10,000 מורים ומורות לחינוך מיוחד בישראל יקבלו בעתיד מחשבי אייפד שבהם יותקנו תוכנות ואפליקציות מיוחדות לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות שונות. מאז השקת התכנית, בנובמבר 2015, כ- 3,916 מורות, מורים וגננות לחינוך מיוחד ברחבי ישראל קיבלו אייפדים במסגרת התכנית שמתבצעת בשיתוף האגף לחינוך מיוחד במשרד החינוך בניהולה של רחלי אברמזון והאגף לטכנולוגיות מידע במשרד החינוך בניהולו של רוני דיין.
התכנית מיועדת להעצים את המורים והגננות בחינוך המיוחד בישראל ולאפשר להם לתקשר טוב יותר עם התלמידים. בנוסף, התכנית מקנה גישה למגוון רחב של חומרי לימוד ומשנה באופן משמעותי את חייהם של התלמידים. המורות והמורים יכולים להכין בעזרת האייפד תכניות לימודים מיוחדות לתלמידיהם, כאשר התלמידים יכולים להמשיך את חוויית הלמידה בביתם לאחר שעות הלימודים בבית הספר.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?