ראש העיר אריה טל פנה לשר התקשורת בבקשה לבדוק אפשרות להקמת סניף דואר חדש בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה


במסגרת המאמצים שעושים פרנסי העיר טירת כרמל לספק שירותי קהילה שיותאמו לגידול המשמעותי באוכלוסייתה של טירת כרמל, פנה ראש העיר אריה טל במכתב אישי לשר התקשורת איוב קרא, שבו הוא ביקש מהשר היערכות של משרדו להקמת סניף דואר נוסף בטירת כרמל המתפתחת והוספת כוח אדם לסניף הקיים.
סמלה של רשות הדואר הישראלית
בקשתו של ראש העיר אריה טל לשר התקשורת איוב קרא, התחייבה בשל פניות ותלונות רבות של תושבי העיר שמגיעות ללשכתו של ראש העיר, שעיקרן בנושא עיכוב גדול מידי של דברי דואר שכוללים פקודות תשלום לרשויות ומסמכים רפואיים קריטיים מצה"ל ומגורמי רפואה אזרחיים שאי הספקתם בזמן גורמת לציבור תושבי העיר לנזקים.
ראש העיר אריה טל
"טירת כרמל נמצאת בתקופת בנייה שתכפיל את אוכלוסייתה בעוד כחמש שנים" כתב ראש העיר במכתבו לשר איוב קרא והוסיף: "אני בטוח שברשות הדואר שואפים להעניק שירות ברמה גבוהה ביותר לציבור ובשל כך אבקש הערכות של משרדך להקמת סניף דואר נוסף בטירת כרמל והגברת כוח האדם בסניף הקיים" סיכם ראש העיר את מכתבו.

במכתב תשובה שהגיע מלשכתו של השר איוב קרא, נמסר כי רשות הדואר ערה לגידול באוכלוסייתה של העיר טירת כרמל ובשל כך היא אישרה שני מוקדי מסירה חדשים בעיר וזאת בנוסף לתגבור כוח האדם בסניפים הקיימים בעיר. מעבר לזאת, מנהל מרחב חיפה והצפון ברשות הדואר נתבקש לבצע בקרות חלוקת דואר בטירת כרמל וזאת בנוסף למעקב השוטף שמבצעים נציגי המשרד בסניפי החלוקה בטירת כרמל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?